Gå til innhold

Huslukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har sin spesielle lukt i huset.som enkelte av mine barndomsvenner hadde hjemme.ved overnatting hos disse ble denne lukten med meg hjem. Ikke vond lukt..luktet bare som det gjør hjemme hos de.da de ble voksne og flyttet hadde de samme lukten i leiligheten sin som hjemme i barndomshjemmet. I enkelte hjem er det kraftigere lukt enn hos andre.jeg har alltid lurt på hva som får enkelte hjem til å lukte så godt.er det noe spesielt folk gjør for at det skal lukte sånn? Som mine svigerforeldre..vi spiser samme mat og vasker med samme vaskemiddel..men sengetøyet lukter så godt i forhold til her. Føler bare vi har en helt vanlig lukt. Så gjør folk noe spesielt mtp lukt i hus?? 😊

Anonymkode: 61edd...166

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?😅

Anonymkode: 61edd...166

Skrevet

Du føler at du har "helt vanlig lukt" fordi du er så vant til den at du ikke kjenner den lengre ;)

Lukten i hus kommer helt an på husdyr, parfyme i produkter man bruker, matvarer, avfallshåndtering, osv osv osv. 

Og ja, alle hus har sin egen lukt. Og nei, man merker den ikke selv, med mindre man er lenge vekkreist. 

Anonymkode: 2220b...834

• Liker 3
Skrevet

Hos oss lukter det gjerne mat og kaffe. Jeg vasker og lufter og henger opp tøy jeg har brukt tøy mykner. 

Anonymkode: 95ae3...edc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...