AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Sex er det mest intime du kan gjør med en person. Dette utsagnet kommer oftere og oftere frem i diskusjon om utroskap og åpent forhold. Jeg, Ts, sliter litt med å forstå denne påstanden. Fleste av oss hadde ONS og hadde sex med mange personer vi ikke hadde fått nok tid til å virkileg elske før vi møtte vår livspartner og etablerte familien as Så jeg spør, seriøst. Hva var anderledes då? Anonymkode: 38887...b11
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Analsex er mer intimt enn vanlig sex. Anonymkode: 7c357...0cb 1
Isambard Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 Hva mener du er mer intimt enn sex, TS? 2
TheHairyToothfairy Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 Man kan ha sex sammen og ha det intimt, men det et ikke nødvendigvis det mest intime to personer gjør sammen. 1 1
Isambard Skrevet 28. august 2022 #7 Skrevet 28. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Man kan ha sex sammen og ha det intimt, men det et ikke nødvendigvis det mest intime to personer gjør sammen. Hva er det mest intime man kan gjøre da?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #8 Skrevet 28. august 2022 Der er forskjell på sex og intimitet. Sex har man for å dekke et fysiologisk behov og det kan fint skje uten følelser involvert. Intimitet er et følelsesmessig bånd,et godt vennskap,en forståelse,trygghet,følelsen av tilhørighet , kjærlighet. Anonymkode: e6c3a...8b9 1 1
TheHairyToothfairy Skrevet 28. august 2022 #9 Skrevet 28. august 2022 Isambard skrev (2 minutter siden): Hva er det mest intime man kan gjøre da? Jeg tror nok det er veldig forskjellig fra person til person. Gir ikke det mening? For noen kan det å fortelle om tidligere hendelser vært sårt og intimt. For andre kan det være å I det hele tatt være nær noen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Skrevet 28. august 2022 Sex er intimt ja, men ikke nødvendigvis. Syns det kan være mer intimt å dusje sammen feks, eller som en annen sa å åpne seg skikkelig og fortelle det innerste. Da risikerer i alle fall jeg mer Anonymkode: 3b4fc...206 1
Snabeltann Skrevet 28. august 2022 #11 Skrevet 28. august 2022 Tørke avføring, vaske, mate og stelle, i forbindelse med sykdom? 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #12 Skrevet 28. august 2022 Snabeltann skrev (Akkurat nå): Tørke avføring, vaske, mate og stelle, i forbindelse med sykdom? Sant, å være skikkelig syk foran en annen er veldig intimt Anonymkode: 3b4fc...206 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #13 Skrevet 28. august 2022 Snabeltann skrev (Akkurat nå): Tørke avføring, vaske, mate og stelle, i forbindelse med sykdom? Ja. Dette har jeg vært gjennom og vil si at det har vært mer intimt og sårbart enn den seksuelle biten. Anonymkode: b6b9a...53b 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #14 Skrevet 28. august 2022 Sex trenger ikke være intimt. Å ha sex under dyna i mørket uten særlig kyssing eller kosing og uten at man ser hverandre er egentlig ikke særlig intimt. Synes faktisk dusjing i et lyst baderom der man såper hverandre inn og faktisk SER og KJENNER på hverandre er mye mer intimt. Anonymkode: 6f5de...ea1 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #15 Skrevet 28. august 2022 Jeg ser mange fokuserer på kroppslig intimitet, men for meg er det slike emosjonelle greier, som å dele hemmeligheter, traumer, fantasier. Ting som ingen vet, og som gjør meg sårbar. Anonymkode: 9e4be...134 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #16 Skrevet 28. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Der er forskjell på sex og intimitet. Sex har man for å dekke et fysiologisk behov og det kan fint skje uten følelser involvert. Intimitet er et følelsesmessig bånd,et godt vennskap,en forståelse,trygghet,følelsen av tilhørighet , kjærlighet. Anonymkode: e6c3a...8b9 Da har du din personlige definisjon på det, og det kan respekteres. Men andre kan ha det veldig annerledes. For meg fyller sex et emosjonelt behov og det virker også positivt på meg psykisk. Så det er for meg en tilfredsstillelse og opplevelse ved sex som virker på flere plan i tillegg til den rent fysiske siden av det. Jeg kan definere meg som demiseksuell og sex uten følelser er ikke bare uinteressant for meg, men noe som blir direkte uaktuelt. Så for meg er sex på sitt beste også det mest intime jeg kan oppleve med min kjære. Jeg syns sex uten intimitet (nærhet) høres absurd ut. Jeg blir helt oppgitt over disse her som sier at man "må ikke forveksle intimitet med sex" eller at det er "dumt"/"feil" å legge mer i det enn at det bare er gøy og godt og en fysisk nytelse. Det blir som å ville belære andre om at en type seksualitet er riktig mens alt annet er feil. Det er et uttrykk for å ikke være helt klok på hvordan mennesker faktisk bare er veldig forskjellige seksuelt. Anonymkode: a63fe...5be 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #17 Skrevet 28. august 2022 Sex er det mest intime for meg. Fordi sex kommer i ulike former. Noen ganger knuller man og andre ganger elsker man. Det er stor forskjell synes jeg. Jeg har vært med menn, sittet oppe halve natta og drukket vin og fortalt om livene våre, for så ha veldig intens sex, lenge, med utforsking av kropper, kyssing, kjærtegn, snakking, blottlegging. Jeg klarer ikke komme på noe som er mere intimt enn akkurat det. Det er jo ikka bare sexen i seg selv, men hele opplevelsen. Sexen binder sammen samtalene, følelsene, sårbarheten og gjør det til en sterk fysisk opplevelse. Anonymkode: 78cc2...ba3 1 2
exictence Skrevet 28. august 2022 #18 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sex er det mest intime for meg. Fordi sex kommer i ulike former. Noen ganger knuller man og andre ganger elsker man. Det er stor forskjell synes jeg. Jeg har vært med menn, sittet oppe halve natta og drukket vin og fortalt om livene våre, for så ha veldig intens sex, lenge, med utforsking av kropper, kyssing, kjærtegn, snakking, blottlegging. Jeg klarer ikke komme på noe som er mere intimt enn akkurat det. Det er jo ikka bare sexen i seg selv, men hele opplevelsen. Sexen binder sammen samtalene, følelsene, sårbarheten og gjør det til en sterk fysisk opplevelse. Anonymkode: 78cc2...ba3 Enig
Krist1an Skrevet 28. august 2022 #19 Skrevet 28. august 2022 Kjærester/partnere som åpner seg opp totalt og utviser full tillit til hverandre. 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #20 Skrevet 29. august 2022 Min kone hadde etter fødsel kompliserte rygg- og bekkenproblemer. Hennes lege fortalte om en behandling som involverte massasje via analen. Kun et fåtall fysio som tilbyr dette, og da er man alltid minst 3 tilstede i rommet, av etiske hensyn. Vi googlet metoden og endte opp med å prøve den selv. Det fungerte kjempebra. Unektelig veldig intimt. Ikke noe seksuelt der og da, men vi har begge blitt veldig glad i analsex senere. Anonymkode: 13ac8...263 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå