Potterose Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Hei! Noen som vet om det alltid er en gjeldende kampanje med kampanjepoeng i tillegg til de ordinære gavene man kan bestille for vanlige poeng? Jeg har en del bleiepakker jeg ikke har registrert kode på siden det er tomt for så mye kampanjemateriell. Kampanjen varer ut august. Pleier det da å komme ny kampanje i september? Og kan jeg da vente med å registrere kampanjekodene mine til september slik at de gjelder på den nye kampanje? Har nemlig forstått at om jeg registerer kampanjekodene mine nå vil de bli omgjort til vanlige poeng etter kampanjen.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Nei, det er ikke alltid en kampanje. Det går vel noen måneder mellom hver. Jeg har alltid gjort om poengene selv, siden jeg ikke kjøper Libero så ofte og ikke rekker å tjene opp nok poeng til kampanje-premiene uansett, men det er jo logisk som du sier, at poengene blir omgjort av seg selv når kampanjen går ut. Anonymkode: 508f3...9e8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Det er vel bare kampanjer om sommeren, og jeg er ganske sikker på at kodene fra en kampanje kan ikke brukes i neste. Anonymkode: a4a9a...bdd 1
Potterose Skrevet 28. august 2022 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2022 Takk for svar 😊 Da kommer et oppfølgingsspørsmål. Kommer det ofte nye ting man kan bestille for ordinære poeng?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Potterose skrev (9 minutter siden): Takk for svar 😊 Da kommer et oppfølgingsspørsmål. Kommer det ofte nye ting man kan bestille for ordinære poeng? Nei, tror ikke det har kommet noe nytt siden jeg meldte meg inn for 2 år siden. I hvert fall ikke mer enn 1-2 ting. I tillegg har flere av tingene begrensninger på størrelse, så jeg kan ikke "kjøpe" noen av disse tingene til mitt barn på 2 år nå. Anonymkode: 508f3...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 Potterose skrev (16 minutter siden): Takk for svar 😊 Da kommer et oppfølgingsspørsmål. Kommer det ofte nye ting man kan bestille for ordinære poeng? Det kommer noe innimellom, men ikke ofte. Anonymkode: a4a9a...bdd
Potterose Skrevet 28. august 2022 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, tror ikke det har kommet noe nytt siden jeg meldte meg inn for 2 år siden. I hvert fall ikke mer enn 1-2 ting. I tillegg har flere av tingene begrensninger på størrelse, så jeg kan ikke "kjøpe" noen av disse tingene til mitt barn på 2 år nå. Anonymkode: 508f3...9e8 Kjedelig at det ikke finnes noe relevant for alle bleiebarn.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #8 Skrevet 28. august 2022 Potterose skrev (7 timer siden): Takk for svar 😊 Da kommer et oppfølgingsspørsmål. Kommer det ofte nye ting man kan bestille for ordinære poeng? Ikke ofte nei. Anonymkode: 9ad8b...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå