Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #41 Skrevet 30. november 2005 Glemte å legge til, i tillegg til det rett over her: Trives ikke med å veie 8 kg over trivselsvekt. Gikk opp etter at eks-samboer dumpet meg for et år siden. Finner det vanskelig å gå ned, selv om jeg trener.
Gjest Lykkelig og "problemfri&quo Skrevet 30. november 2005 #42 Skrevet 30. november 2005 Synes faktisk ikke at jeg har noen problemer for tida jeg! Grunnen er at jeg i løpet av de siste 5 åra har blitt kvitt følgende problemer: Tung rusavhengighet (intravenøst heroinmisbruk i en mengde som tilsvarer 60 gatedoser pr. dag), klarte å kutte ut for 5 år siden Økonmiske problemer som følge av ovenstående, begynte å ordne opp i dem når ovenstående ikke var noe problem lenger Kronisk aktiv hepatitt C (dødelig sykdom), fått behandling for og blitt kvitt Helsekomplikasjoner som følge av sigarettrøyking, har sluttet å røyke Overvekt (20 kg), la om kosten og begynte å trene - kiloene forsvant Ingen fullført utdannelse - brukt noen år nå, og har endlig fullført! Ingen fast inntekt - var heldig og fikk fast jobb på grunn av ovenstående Ikke noe sted å bo - når økonomien begynte å ordne seg fikk jeg lån og kjøpe bolig Dårlig følelsesliv og elendig forhold til kjæreste og familie - har ordnet seg nå! Er bare så utrolig lykkelig nå! Har vært kvitt alle disse problemene i ca. 2 år nå, men det føles fremdeles så utrolig fantastisk, slik at vanlige hverdagslige problemer biter liksom ikke i det hele tatt! Føler meg kjempepriviligert og ønsker alle dere som sliter alt godt. Ting ordner seg ofte til det beste!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #43 Skrevet 30. november 2005 Pengemangel, jobb oppunder øra, vennesvik, kjærlighetssorg. Føler meg glemt. Men jeg vil ikke være den som er trist og lei. Jeg prøver å gi et smil ut. Men det hjelper lite når det meste går en i mot..
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #44 Skrevet 30. november 2005 en 5dagers (så langt) hodepine, ulykkelig forelsket i exen min, gruer meg til jul med familie som bare blir mindre og mindre..
Grace Skrevet 30. november 2005 #45 Skrevet 30. november 2005 Samboer uten jobb fra 1 januar, det vil si å leve på en lønn fra nyttår. Sliter med sterk utålmodighet, virker jo som det kommer til å ta evigheter å bli gravid. Skal på ferie på søndag og der er det storm, med store nedbørsmengder. Hund som har fått svulster som ikke kommer til å bli bra igjen. Han er gammel og lever nok ikke så mye lenger men det er leit likevel. Og kroppen min har den siste mnd svulmet opp så jeg snart ser ut som en julegris. Sikkert folk som har værre problemer enn meg, men trådstarter lurte jo på hva mine problemer er!
snuppelupp Skrevet 30. november 2005 #46 Skrevet 30. november 2005 Hmmm, ja jeg er innlagt på sykehus for 3. uke på rad med en kronisk tarmsykdom, ingen medisiner virker på meg. Jeg klarer ikke spise, springer på do hele tida og må få intravenøs næring. Antageligvis vil jeg få utlagt tarm i en alder av 26 år. I tillegg har jeg en leversykdom som i verste fall kan gjøre det nødvendig med levertransplantasjon og som gir økt risiko for kreft. Ja og så har jeg en faktor i blodet som gjør at jeg er disponert for å få blodpropp. Jeg er student, men vet ikke når jeg blir ferdig, og fordi jeg er student får jeg ikke sykepenger. Kanskje får jeg noe på sosialkontoret. Tantebarnet mitt på 1.5 år har kreft og foreldrene mine bor 50 mil unna. Ja livet er herlig
Bolla Piggsvin Skrevet 30. november 2005 #47 Skrevet 30. november 2005 Yes da er ikke rent få problemer i livet mitt om dagen.... ¤ Økonomien er svært dårlig. ¤ Psyken min er nådd bunnen. ¤ Prøver å slanke meg, men sliter hardt siden jeg er så nedfor psykisk. ¤ Har sluttet med favoritt hobbyen min pga mobbing. ¤ Er redd for å dra til svigerforeldrene pga jeg er redd hunden de har skaffet ¤ Har nettopp vært igjennom mitt vanskeligste valg her i livet (abort) ¤ Trives ikke her jeg bor. ¤ Klarer ikke få meg en jobb siden jeg er så nedfor og i tillegg sliter med angst. ¤ Misstrives veldig i stallen der jeg har hest, og hestene har det heller ikke noe bra der.. Dårliog beiter, veldig dårlig klima inne i stallen, hestene må ut med våte dekken dagen etter regn/snø siden ingenting tørker i stallen (er for rått), uhyggelig stall leder, utsryr blir ødelagt pga luft fuktigheten. ¤ Er mørkeredd. ¤ Er blitt totalt avhengig av typen. ¤ Redd for å være alene.
Gjest Lizzi Skrevet 1. desember 2005 #48 Skrevet 1. desember 2005 Er hjemme pga psykiske problemer. Er ensom. Føler meg totalt ubrukelig. Har barn som tydeligvis har arvet min sårbare psyke. Har problenmer i samlivet med min partner. Har foreldre og besteforeldre som alle er kronisk alvorlig syke. Dette sliter jeg med. Men jeg har heldigvis også perioder der livet mitt er en dans på roser, da jeg ikke ser ett eneste problem
hilli Skrevet 2. desember 2005 #49 Skrevet 2. desember 2005 Mitt største problem er at jeg er arbeidsledig etter 6års studier. Dette medfører også litt økonomiske problemer, men jeg har heldigvis ingen regninger å betale så det går bare utover forbruket mitt. Selv om det er tungt å gå arbeidsledig klarer jeg stort sett å holde humøret og troen på at det ordner seg snart oppe.
Gjest Jalileh Skrevet 2. desember 2005 #50 Skrevet 2. desember 2005 Hmm... Mine problemer er vel ingenting i forhold til hva andre sliter med. * Jeg og han.... skal vi flytte sammen? Skal jeg reise ned til hans sted? Ingen av oss vet. For vi kjenner ikke hverandre godt nok enda. Ting er så ufattelig vanskelig for oss nå. Det eneste vi vet er at vi bor langt unna hverandre... og at vi begge liker hverandre, men liker vi hverandre nok? * Venninnen min er syk. Altfor syk. Vil ikke skrive for mye om det her. Men jeg håper hun får hjelp snart. Jeg får ikke hjulpet henne. Har flere problemer... men de får vel skrives ned når jeg logger ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå