AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Del Skrevet 28. august 2022 Har byttet fra Telenor til NextGenTel og det er oppstart Onsdag, men har ikke mottatt noe modem fra de, er det vanlig? Eneste jeg har mottatt er OMNI som tydeligvis er til for å forsterke signalene rundt i huset. Vet telenor ønsker sitt tilbake men kan jeg da kjøpe et på eksempel Elkjøp å bruke det? Anonymkode: 38ddb...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Del Skrevet 28. august 2022 Tror du kan bruke omni-en som router. Anonymkode: 69a77...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Del Skrevet 28. august 2022 Fant dette på power sine sider: Klar til bruk med en gang (Plug & Play) Omni-enhetene i esken er allerede sammenkoblet. Etter at du kobler den første Omni-enheten til internett, trenger du bare å slå på utvidelsesenheten, og de kobler seg til automatisk. Anonymkode: 69a77...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Fant dette på power sine sider: Klar til bruk med en gang (Plug & Play) Omni-enhetene i esken er allerede sammenkoblet. Etter at du kobler den første Omni-enheten til internett, trenger du bare å slå på utvidelsesenheten, og de kobler seg til automatisk. Anonymkode: 69a77...46b Ok, for på bruksanvisningen står det " Koble medfølgende nettverkskabel fra Lan/internet på internett modemet til blå internett port på Omni". Men, får prøve på onsdag 🙂 Anonymkode: 38ddb...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Del Skrevet 28. august 2022 Fant ut av det, istede for å sitte å tenke på dette til onsdag ( er en overtenker av rang ) så prøvde jeg i stede. kobblet til i kontakten som gfår inn i huset og litt tukkling på telefon appn så funka det. Syntes jeg var flink jeg 🙂 Takk 🙂 Anonymkode: 38ddb...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå