Gå til innhold

Nye kjæresten vil hilse på barnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen i 3 uker og jeg er alenemor. Barnet mitt er sykt i helgen og vil helst være med henne. Han maser veldig om å komme osv, å hilse på henne. Hva gjør jeg her? Har sagt det ikke passer og at hun er i form, men føler han likevel presser seg på! 

Anonymkode: dd551...7b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ærlig og sier det du mener? Virker som du synes det er for tidlig, da hadde jeg sagt akkurat det.

Anonymkode: 47121...779

• Liker 4
Skrevet

Stå på ditt, det er alt for tidlig å introdusere en ny kjæreste etter bare tre uker😊

• Liker 7
Skrevet

Du må sette grenser  det er snakk om barnet ditt. Si at du ikke vil presentere en ny kjæreste for barnet før forholdet har vart en stund og dere er blitt bedre kjent.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes du skal framstille dette helt objektivt; det er ikke anbefalt å introdusere ny kjæreste til et barn etter 3 uker. Hvis han har null interesse av å respektere at du gjør det som er best for barnet håper jeg du kutter han ut.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Det hadde vært fullstendig fuckings uaktuelt her, og det hadde vært et rødt flagg for meg at han ikke forsto og respekterte det. I din situasjon hadde jeg ønsket å ha et fast forhold i et år, minst, før det ble snakk om noen introduksjon for barn. 

Anonymkode: 88d5c...05a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han vil presse seg til å treffe et sykt barn etter tre uker, mot mors uttrykte vilje. Han høres jo virkelig ut som en forståelsesfull mann på alle måter...

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde dumpet en mann som presset seg på å møte barnet mitt når jeg sier det ikke passer. Jeg lar ingen mann møte sønnen min på 2,5 før vi har vært seriøse en lengre tid. Dating på 3 uker er helt uaktuelt! Jeg er jo skeptisk generelt og redd for å møte på feil mann mtp overgrep osv, så der er jeg rimelig streng og påpasselig! 

Anonymkode: 3a9c8...303

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Selv om hun ikke hadde vært syk, så er 3 uker alt for tidlig. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis han ikke skjønner dette, er det ikke en mann jeg ville gått videre med. Jeg også er alenemor, har datet et år, og han har enda ikke truffet barnet mitt. Greit nok, vi kan ikke treffes så ofte, men bruker face time og treffes når vi kan. 

Anonymkode: 171b7...e7b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Holdt på ditt,3 uker er alt for tidlig. Det må han bare innse. 

Skrevet

Rødt flagg dette.

Han må tåle at du setter sykt barn foran ham og ønsker å prioritere dette. Altfor tidlig å utsette ungen for å møte mammas nye kjæreste etter 3 uker. Attpåtil syk i en sårbar situasjon!

Anonymkode: 1b896...253

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for han å treffe barnet allerede nå? Det er altfor tidlig og helt feil setting.

Anonymkode: d9bd2...c3e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor så travelt? Hva er det som haster så veldig?

Anonymkode: befae...f2f

• Liker 4
Skrevet

Stort rødt flagg !

Anonymkode: 70359...926

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...