AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Har en kastrert hannkatt på 5 år som tisser mye inne. Har også en kastrert hokatt som er renslig, de er søsken og har alltid vært sammen. 5 år gamle. Har 3 rene kattedoer fordelt i huset. Problemet ble ekstra ille etter vi fikk baby for 1,5 år siden, nå er det nesten daglig, men før kunne det også skje av og til. Det virker som om pus gjør det for og demonstrere, ofte imens jeg er i nærheten eller ser på. Hvis jeg feks nekter han og gå ut om kvelden (fordi jeg vil beskytte han for rev om natten), kan han gå og tisse i protest virker det som. Utrolig frustrerende og ekkelt! Han er helt frisk, spiser og drikker bra. Fulgt opp med vaksiner og ormekur. Dette er og har alltid vært min lille "baby" som har fått sikkert alt for mye kos og oppmerksomhet fra meg. Etter baby kom i hus har det naturlig nok blitt mindre på han, men jeg passer alltid på at han får masse kos hver dag han også. Hva kan jeg gjøre ? Jeg vet folk avliver kattene sine pga dette, noe som river i hjertet mitt når jeg tenker på det.. Men kan jo ikke ha det som dette 😞 Anonymkode: f422b...f0a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Han gjør det ikke for å protestere eller demonstrere noe, det er ikke en tange dyrene har. De gjør det gjerne fordi de opplever noe form for ubehag eller endringer de ikke er trygge på. Om det har eskalert etter at babyen kom kan det virke som at han ikke liker å være i et hus med babyen. Hadde heller sjekket om noen kunne overta han før jeg tenkte tanken på omplassering, men et hus fullt av kattepiss er ikke noe særlig for et barn. Anonymkode: 1c6fe...f9e
anon01 Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Har du snakket med vetrinær om dette? Tissing inne kan være mangt, det kan også være at kattten prøver å fortelle deg om ett ubehag eller sykdom.
Maskinfører Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Katten vi hadde når jeg var liten gikk inn for å gå på do deretter gikk hun ut 1
temolitus Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Det kan være så enkelt som at han ikke liker sanda i kassa si eller at dere har lokk på f.eks
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 Maskinfører skrev (3 timer siden): Katten vi hadde når jeg var liten gikk inn for å gå på do deretter gikk hun ut Ok? Anonymkode: 1c6fe...f9e
Maskinfører Skrevet 6. oktober 2022 #7 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 6.42): Ok? Anonymkode: 1c6fe...f9e Yepp det gjorde hun
Silva Pluvialis Skrevet 6. oktober 2022 #8 Skrevet 6. oktober 2022 Hvilket fôr gir du? Noen fôr kan føre til problemer med urinveiene.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #9 Skrevet 7. oktober 2022 Maskinfører skrev (6 timer siden): Yepp det gjorde hun Hva har det med tråden å gjøre? Her snakkes det tydeligvis om en katt som ikke bruker kassa. Noe din gjorde antar jeg? Anonymkode: 1c6fe...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå