AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Del Skrevet 28. august 2022 Hei. Jeg har hatt diagnosen MS i noen år nå og har vært igjennom hele menyen av smertestillende hos nevrologen , tåler ingen av de ( prøvd 9-10 forskjellige).får desverre voldsomme bivirkinger . Jeg går ennå en liten prosentdel på jobb ( kjører frem og tilbake) Er det noen som har erfaring med sativex cannabis spray? Nevrolog ville jeg skulle prøve denne i neste omgang. Leste på felleskatalogen at man bl.a bør ikke kjøre bil de første 10 dagene før en er tilvennet. Anonymkode: 360f3...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Del Skrevet 28. august 2022 Prøv, ikke noe å tape på det. Jeg bruker den pga noe annet, fungerer veldig bra. Anonymkode: 50db7...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg har kun erfaring med cbd-olje, men er vel samme stoff men forskjellig inntaksmetode. Kjør på! Det er ikke et rusmiddel. Tok bort mine long covid problemer. Anonymkode: a6961...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har kun erfaring med cbd-olje, men er vel samme stoff men forskjellig inntaksmetode. Kjør på! Det er ikke et rusmiddel. Tok bort mine long covid problemer. Anonymkode: a6961...54f Liker også cbd, men blir ekstremt kvalm av det🥲 Anonymkode: b7216...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har kun erfaring med cbd-olje, men er vel samme stoff men forskjellig inntaksmetode. Kjør på! Det er ikke et rusmiddel. Tok bort mine long covid problemer. Anonymkode: a6961...54f Hvor sterk cbd olje brukte du og hvor mye tok du pr dag? Anonymkode: ffa8c...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Del Skrevet 28. august 2022 Du burde prøve. Hva har du å tape?? Jeg tror du kommer til å finne ut av at det hjelper på en helt annen måte enn alle andre medisiner. Det pakker liksom inn hele kroppen i bomull på en måte. Liker du det ikke er det bare å slutte uten abstinens eller annet ubehag. Hilsen fast bruker Anonymkode: 62bbf...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Del Skrevet 28. august 2022 takk for svar.;) er litt skeptisk ja. Anonymkode: 360f3...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå