AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Helsesko, sandaler, joggesko? Anonymkode: 3d278...0c1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Er alle sko egentlig greit? Er litt spreke farger ok? Anonymkode: 3d278...0c1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Jobber ikke innen helse, men har jobbet steder jeg har stått og gått mye og ville brukt Scholl sandaler. Beste skoene jeg har hatt. Joggesko må da bli veldig klamt og tett etter hvert? Anonymkode: 3462c...541
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 Jobber ikke innen helse nå, men har gjort det. Da sverget jeg til Ecco-sandaler, de var det eneste som jeg ikke fikk vondt av på lange vakter.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Har variert litt etter hvor jeg har jobbet, men har stort sett falt tilbake på joggesko alle steder. Bortsett fra på skrivestue, da. Da foretrekker jeg Birkenstocks. Men da sitter jeg stort sett hele dagen også. 😅 Er veldig glad i arch fit-skoene fra Sketchers. Ikke veldig kule farger på dem, men føttene mine har rar form og disse skoene er en av få som faktisk sitter godt. Anonymkode: d8b0c...bc1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #9 Skrevet 30. august 2022 Jeg har «alltid» brukt hooka. Beste skoene for meg. Kjøpte nettopp et par levity sko da disse har fått gode anbefalinger og er mye rimeligere. Gode de også, men synes hooka er mer behagelig og har bedre demping. Sandaler ville jeg aldri brukt. Synes det er uhygienisk. Lett for å få diverse kroppsvæsker og søl på beina. Anonymkode: e7408...855 1
skruf Skrevet 30. august 2022 #10 Skrevet 30. august 2022 Da jeg jobbet innen helse (ble dessverre ufør pga kreft i fjor) så sverget jeg til Asics gel kayano men hadde også mange år der jeg brukte sportec-sandaler (de er veldig gode) Husker det var en periode da mange brukte Crocs (men jeg gjorde aldri det, så kan ikke gå god for den) pga de mente de var gode å gå i, i tillegg var det enkelt å vaske av søl (kommer an på hvor du jobber, men fort gjort å få blod, urin, oppkast, diaré osv på seg) Hadde jeg jobbet nå så ville jeg brukt Hoka Bondi 7. Jeg fikk de anbefalt etter at jeg ble syk pga jeg går endel turer og den har utrolig god demping (har metastaser/spredning i skjelettet så god demping er et must) Farger på sko i helsevesenet går helt fint:) Anbefaler deg å kjøpe sko som er forbeholdt jobb, dvs at du bare bruker de på jobb. Jeg hadde to par sko som jeg vekslet mellom, mtp demping, sånn at jeg brukte de annenhver vakt. Men det er absolutt ikke en nødvendighet, bare jeg som likte å la skoene få luftes skikkelig og dempingen få komme seg litt før ei ny vakt (særlig når jeg var ferdig kl 22.30 etter seinvakt og hadde ny vakt kl 7 dagen etter) Hvis du står mellom to størrelser så gå opp. Føttene hovner gjerne litt opp ila ei lang vakt med mye gåing.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #11 Skrevet 30. august 2022 Hoka Bondi. Har slitt ut noen par. Anonymkode: 55616...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå