Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lever i et verbalt voldelig forhold, både mine barn og jeg.

pga dette er jeg ute med mine barn hele dagen, for å skåne barna. fikk høre gjennom skolen om en idrett som var flere ganger om uken og som varte til klokken 21, dette var perfekt for meg for da kunne jeg legge barna før mannen rakk å bli sint.  Det viser seg at min ungdoms kjærlighet er trener for dette laget, han er super med barna og dumme meg ble stormforelsket igjen. Han gir meg mye oppmerksomhet når vi møtes, men tror ikke han vet hva jeg føler, han er super med barna mine, å vi har mye gøy sammen, er der hvor jeg har lyst å forlate mannen min, ikke det at jeg tror min ungdoms kjærlighet vil gjør så mye men jeg ser hvor bra barna kan ha det rundt mennesker som faktisk kan ha det litt gøy, Jeg vet at mannen min ikke kan klare seg økonomisk uten meg, så han vil sloss som det for foreldreretten siden jeg da må betale han, han kan lyve uten uten samvittighet og jeg er redd jeg mister barna om jeg forlater. Veier barnas ord noe? min syv åring har sagt han ønsker seg en ny pappa som ikke er sint, de 2 eldste har bedt med om å skille meg og har sagt de ikke ønsker noe med faren å gjøre i fremtiden

Anonymkode: 81af6...c4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som feiler deg? nei din ungdomskjærlig het er akkurat dette. tror du bare søker oppmerksomhet. La far være far og gi han litt spillerom

Anonymkode: 81af6...c4c

Skrevet

Er det noen grunn til at far er sint og kan det bedre seg ved at han jobber mindre eller noe annet?

Skrevet

Du må fokusere på å få hjelp til familien og få barna vekk fra sint far. Kontakt krisesenter for å få råd. Han andre er jo bare virkelighetsflukt...

Anonymkode: 6fade...e93

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis barna vil at du skal forlate far og du er ute for å unngå at far blir sint, synes jeg du skal ut av det forholdet. Ta vare på deg selv og ungene uten å dra inn en ny mann før du har ordnet opp i livet ditt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette har INGENTING å gjøre med din ungdomskjæreste og det skremmer meg at det er fokuset i tråden - ungene dine er trygler deg om å gå fra din mann, du må beskytte dem. Du kommer til å skape et vondt drama for dem om du drar en ny mann inn i bildet så fort, så denne karen må du jo bare slå fra deg akkurat nå. Det er bra at han har klart å vise deg at volden hjemme ikke er bra, men du må likevel ta steget selv og dra til krisesenter med ungene. Dette er hårreisende, vær så snill å sett ungene først, du kommer ikke til å miste dem hvis du søker hjelp. 

Anonymkode: 0f224...46c

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette har INGENTING å gjøre med din ungdomskjæreste og det skremmer meg at det er fokuset i tråden - ungene dine er trygler deg om å gå fra din mann, du må beskytte dem.

Huff, dette tenkte jeg også.

Hi, du må fortelle noen om hva barna sier. De ber deg om å beskytte dem.  Å være ute av huset noen timer i uken er IKKE nok

Anonymkode: b2513...9f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Syns dere legger for mye vekt på at hun skrev om ungdomskjæresten. Jeg tror som en over her at det bare har fått opp øynene til HI om at det kan finnes en bedre verden for henne og barna. Noen ganger trenger man bare se det før man tar sats å går.

Vil ikke si at hun hadde hoppe rett inn i armene hans fordet.

Jeg syns jo der virker som HI er i en veldig vanskelig situasjon. Har selv en nært på som etter 20 år valgte å rømme til krisesenter. Men hun hadde ikke småbarn i tillegg. Men allikevel var det vanskelig. 

Barn har rett på å bli hørt ganske tidlig. Men skaff deg god hjelp og dokumentasjon fra f. eks. krisesenter. Hvis du må rømme dit er vel sjansen stor for at barna blir hørt.

Samtidig skal det mye til for at en forelder blir dømt til ikke å ha samvær i Norge.

Mase lykke til! Men du og barna kan jo ikke ha det sånn. Barna dine blir ødelagt av dette. De har bedt deg gå.. Kanskje du skal starte planlegging av dette. Har du noen som kan hjelpe deg eller som du kan betro deg til?

Anonymkode: 2f05f...791

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...