Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff mannen min gjennom felles interesse, vi har vært sammen i 15 år. I begynnelsen var han snill og søt, de siste årenen å særlig siste året har han endret seg.

Han står opp, begynner å rydde rundt meg, er sint  å er generelt negativ, han snakker høyt til meg, eller ordknapp hvor han gir meg ordrer, når jeg sier at jeg ikke ønsker kjeft med en gang jeg våkner, får jeg beskjed at han ikke kjefter på meg, men forteller hvordan han vil ha det, jeg har gitt han beskjed at jeg ikke kan leve i et forhold hvor jeg opplever negativitet hver dag. Han mener ting skal være i orden, jeg har fortalt at jeg kan godt fungere selv om det er litt kaotisk rundt meg. Jeg får ikke lage mat hjemme for han mener jeg ikke gjør det rett. av natur er jeg en rotete person, om hunden legger lekene sine på gulvet, så bryr det meg ikke, men i det siste har jeg begynt å rydde for jeg vil ikke at mannen skal bli sint.

Jeg er der at jeg ønsker å gå, å la mannen min klare seg selv, problemet er at han ikke har jobb som kan forsørge han, i den tiden vi har vært sammen har han hatt småstillinger, men har ikke klart å holde på arbeid, å jeg vet at han ikke økonomisk klarer seg uten meg. jeg føler meg forpliktet til å hjelpe han, på samme tid som jeg ikke kan leve i et forhold hvor jeg får kjeft fra jeg våkner til jeg legger meg, hva hadde dere gjort

Anonymkode: 27035...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sagt at jeg kunne rydde mer mot at han fikk seg jobb. 

Anonymkode: a49dc...f26

• Liker 1
Skrevet

Spør mannen din om hvor mannen du en gang traff ble av så får du nok blomster konfekt og alt sammen  🙂 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er der at jeg ønsker å gå, å la mannen min klare seg selv, problemet er at han ikke har jobb som kan forsørge han, i den tiden vi har vært sammen har han hatt småstillinger, men har ikke klart å holde på arbeid, å jeg vet at han ikke økonomisk klarer seg uten meg. jeg føler meg forpliktet til å hjelpe han, på samme tid som jeg ikke kan leve i et forhold hvor jeg får kjeft fra jeg våkner til jeg legger meg, hva hadde dere gjort

Anonymkode: 27035...a81

Gå. Så må han finne en ny idiot som er villig til å forsørge ham og få kjeft hele dagen. Han har klart det før. 

Anonymkode: c8c3d...f77

• Nyttig 3
Skrevet

Så lenge han er frisk og kan jobbe så ligger ikke dette på deg. 
Han må jo bare skaffe seg en jobb. 
Tror jeg ville funnet ut den virkelige grunnen for at han har endret seg. Høres ut som noe mer enn bare negativitet. 
Tenker at jeg ville gått noen runder med meg selv og funnet ut om jeg virkelig ville leve med hans nye jeg  

Det burde du også gjøre

Anonymkode: 6ea9f...18f

Skrevet

Kanskje han er deprimert? Eller frustrert fordi han ikke får seg jobb? Hans økonomiske situasjon er uansett ikke ditt problem. 

Anonymkode: febe0...6d5

• Liker 1
Skrevet

Har dere satt dere ned og snakket ordentlig om forholdet, kommunikasjon og jobbsituasjon? 

Det er gjerne ikke så konstruktivt å snakke sammen i øyeblikk med frustrasjon, men heller når man har fått det på avstand. 

Kan tipse om Fuelbox sine samtalekort med tema parforhold. De dekker mange aspekter ved forholdet, og er fine å plukke fram over en flaske vin. Kanskje dere kan finne tilbake til grunnen til at dere ble sammen, og bli enige om noen grunnleggende kjøreregler hjemme? 

Et forhold er ikke 50/50, det er 100/100. Så her må begge strekke seg for å få det til å fungere igjen. 

Anonymkode: 32f31...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...