AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Når jeg åpner Instagram eller fb ser jeg nesten bare bilder av barn. Det er blitt status og en prestisje å ha barn. Det er utrolig uinteressant å se andres barn hele tiden. Jeg har selv barn i tenårene, og jeg legger ikke ut bilder av de. Utrolig mange småbarnsmødre som kun deler bilder av barna. De har liksom ikke annet å dele. Stakkars barn som blir lagt ut på nett når de bader, spiser, sover, gråter, leker, er trøtte osv. ALT skal deles. idyllisk er det også. Jeg humrer litt inni meg, da jeg jobber i barnehage og ser virkeligheten i familiene Anonymkode: 8df5e...84e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Har barn selv og er enig med deg. Er så lei av alle snapene med barn på hele tiden, akkurat som det ikke er noe annet å vise. Anonymkode: d51a5...d7a 3
Regnbuefisk Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Selv før jeg fikk egne barn elsket jeg å se bilder av andres babyer og barn. Synes det er herlig å se dem vokse opp! Mye heller det enn dagens outfit, topptur eller utepils. Folk er forskjellige, heldigvis. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 Jeg elsker barn- og babybilder. I motsetning til deg, syns jeg heller at det nesten er for lite 😂 men har jo en ett-åring selv da, så er jo i boblen og det er jo baby og barn det går i. Sånn er det bare. Man kan heldigvis mute det man vil på insta og ikke åpne snapper om man er lei. Man deltar på det man vil, liksom. Anonymkode: 59b5d...c5f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Jeg syns også det er koselig å se barne- og babybilder. Men jeg syns ikke noe om trenden med å dele det perfekte idylliske småbarnslivet i sosiale medier. Og jeg tenker at en ikke skal dele masse bilder av barna av personvernhensyn. Hos enkelte syns jeg det fremstår på samme måte som å dele bilder av perfekt stylede hjem og hager. Og det er helt greit for dem som har den interessen. Men barna er sine egne personer, og burde ikke styles og deles på nett. Anonymkode: 509bb...fbd 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 Det handler vel mest om hvem du følger og hvor de er i livet, og hva du er interessert i. Jeg er midt i småbarnsalderen selv og har masse venner med barn, men på min Instagram og Facebook er det bare bilder av hunder, hester, kaniner og katter 🤷🏼 Fordi det er vel det algoritmene ser at jeg er interessert i. Anonymkode: 86758...69d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Skrevet 28. august 2022 Folk legger jo ut det som skjer i livet deres. Før barn var de mer sosiale, og det var mer av dem selv, turer de var på, uteliv osv. Når de får barn er det barna. Ser ikke noe rart i det. Synes det er hyggelig å se barna til de jeg er nær. Alle andre er ikke så interessant, men da følger jeg dem heller ikke. Anonymkode: 29b3c...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå