Gå til innhold

Null peiling på brystimplantat som blir operert over muskel. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har satt meg inn i det meste, men kan det stemme som jeg tenker at det er større skjangse for at jeg passer til å operere OVER muskel hvis jeg har en veldig bred ‘’ramme’’ over brystet ? 
har veldig stort mellomrom mellom puppene og lang nede er de åsså. Har mye plass oppe vil jeg si. Har lite brystvev til info.  Er det noe som vil være til min fordel om jeg ønsker å få det lakt inn over muskelen..?

erfaringer etter konsultasjoner og / eller operasjon ønskes :) 

Anonymkode: 99cdc...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gangen jeg la inn, som er 11 år siden ca. så mener jeg det gikk på vekt og om man er fyldig nok, altså i fettprosent. 

Dette for at det skal bli mindre synlig hos tynne personer.

Jeg hadde tubebryst og små bryster, lite brystvev. Fikk lagt over muskel da jeg hadde en god men normal bmi. Men også her god plass mellom, kunne legge hele hånden mellom brystene når jeg sto.

Men nå har jeg gått ned mye i vekt, å nå er det dessverre blitt litt mer synlig at det er implantater. Så nå ser jeg hvorfor tynne nok får det lagt under muskel. Men en god kirurg velger det beste alternativet for deg.

Jeg la både størrelse og alt i hendene på kirurgen, sa at jeg ønsket et naturlig resultat, som passet min kropp. Det fikk han til, syns jeg 😊

Anonymkode: ac771...6aa

Skrevet

Har ikke svar men erfaring. Har også bred "ramme", og nok fett til at jeg kunne legge inn over muskel. Det ser sånn passe naturlig ut. Brystene er litt for faste og runde, skulle ønske de hang litt mer for å matche resten 😆. må jeg noengang bytte ut implantatene skal jeg ihvertfall ha dråpeformede. 

Anonymkode: 68e88...ca8

Skrevet

Hvorfor vil du legge inn over muskel? Bare lurer altså 😊

Jeg la under muskel, var ikke noe problem 😊

Anonymkode: 260d1...bb0

Skrevet

Jeg har over muskel og er tynn og smal, spesielt overkroppen. Veldig vellykket og  ser naturlig ut.

Anonymkode: 29bd4...5a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...