Gå til innhold

Lys-show på Skal vi danse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja nå nevner jeg «Skal vi danse»,  fordi det var det siste programmet jeg såvidt svippa innom ikveld. Men jeg tenker på lysshow på alle disse lignende scene-programmene; X-factor, Stjernekamp, Norske Talenter osv osv. Syns dere disse lysshowene blir slitsomme? Jeg kan få trykkende hodepine av å se på dette, jeg blir sliten i blikket og vil bare se bort. Det ødelegger totalt for opplevelsen, og jeg klarer ikke lenger å se på noe av dette. Syns det er synd, for selve fremførelsen liker jeg jo, dans, sang og musikk. Jeg reagerte ikke sånn som dette tidligere, men nå har altså disse programmene blitt kilde til kraftig lysstøy for meg. Flere med samme opplevelse? 

Anonymkode: 31dde...e79

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, da har du bare blitt gamlere 😆

Du aner ikke hvor mye lys har og si for opplevelsen sånn ubevisst. Det hadde vært nitrist og sett på hvis det ikke var lysshow 

Anonymkode: 98eb3...2fb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, da har du bare blitt gamlere 😆

Jeg forventet at noen ville skrive noe sånt. Ja, du har vel rett, jeg er ei gammel kjerring på hele 35 år😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gammel kjærring på 31 år og har det på samme måte 😅

Anonymkode: a2449...e61

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får migrene av det, og kan ikke se slike programmer. Nytter heller ikke om jeg lukker øynene, for lyset er der likevel. Har hatt det slik hele livet, så handler ikke om å bli "gammel". 

Anonymkode: 1f4d7...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips da... Aldri, aldri, ALDRI gå på en Alan Walker-konsert!!! Var på findings for noen uker siden der han blant annet spilte, makan til heftig lys/lasershow!

Anonymkode: 86198...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bare meg altså, på lørdagens Skal Vi Danse? Slet med migrene den dagen, og fikk faktisk ikke med meg programmet for jeg måtte lukke øynene  og se bort hele tiden🤨 En gammel dame på 32 her også! 🤓

Anonymkode: 7d72f...0b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyset på Skal vi danse var helt grusomt på lørdag i alle fall. Gammal kjerring som lett får migrene her også, men det var jo så lite pent, og lite praktisk. Måten de lyssatte ene paret som var kledd i mørke klær var helt latterlig, kunne knapt se bevegelsene deres. 

Anonymkode: b0579...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her😊 Ja, jeg har migrene iblant, og lysshow som dette kan definitivt utløse anfall. Men jeg er også generelt lyssky, og plages veldig av disse lysshowene selv om migrenen uteblir. Jeg har bare innsett at jeg ikke kan se noen av disse programmene (og heller ikke gå på Alan Walker- konsert, nei😅 Eller andre konserter av samme type)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...