Gå til innhold

Er hun interessert i meg, og bør jeg spørre henne ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på studie som jeg synes er veldig attraktiv. Hun er veldig snill, hilser alltid og er kjempesmart, og ikke minst superpen.  Vi har til og med pratet i blant på skolen, og holdt noen korte samtaler. Her om dagen så jeg henne på skolen, og hun hilste men gikk for å lese. Og på et punkt fikk vi øyekontakt fra avstand da jeg titta opp og så at hun så tilbake på meg. Jeg har sååå lyst å spørre henne ut, men er så redd for at jeg har tolka noen signaler her feil. Er så redd for å bli avvist😭

Anonymkode: 08f62...c90

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gamle er dere? alder er en viktig faktor

ja signaler kan fort tolkes feil. skal mye til at en jente skal velge akkurat deg i et hav med pene menn. så ja vært obs 

Anonymkode: a6eab...568

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Er en jente på studie som jeg synes er veldig attraktiv. Hun er veldig snill, hilser alltid og er kjempesmart, og ikke minst superpen.  Vi har til og med pratet i blant på skolen, og holdt noen korte samtaler. Her om dagen så jeg henne på skolen, og hun hilste men gikk for å lese. Og på et punkt fikk vi øyekontakt fra avstand da jeg titta opp og så at hun så tilbake på meg. Jeg har sååå lyst å spørre henne ut, men er så redd for at jeg har tolka noen signaler her feil. Er så redd for å bli avvist😭

Ja, spør henne om hun vil være med å ta en kaffipause. Det er ufarlig, og en fin liten måte å bryte isen på :)

Anonymkode: b5e2d...b6c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

hvor gamle er dere? alder er en viktig faktor

ja signaler kan fort tolkes feil. skal mye til at en jente skal velge akkurat deg i et hav med pene menn. så ja vært obs 

Anonymkode: a6eab...568

Vi er begge 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...