AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Er en jente på studie som jeg synes er veldig attraktiv. Hun er veldig snill, hilser alltid og er kjempesmart, og ikke minst superpen. Vi har til og med pratet i blant på skolen, og holdt noen korte samtaler. Her om dagen så jeg henne på skolen, og hun hilste men gikk for å lese. Og på et punkt fikk vi øyekontakt fra avstand da jeg titta opp og så at hun så tilbake på meg. Jeg har sååå lyst å spørre henne ut, men er så redd for at jeg har tolka noen signaler her feil. Er så redd for å bli avvist😭 Anonymkode: 08f62...c90 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 hvor gamle er dere? alder er en viktig faktor ja signaler kan fort tolkes feil. skal mye til at en jente skal velge akkurat deg i et hav med pene menn. så ja vært obs Anonymkode: a6eab...568
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er en jente på studie som jeg synes er veldig attraktiv. Hun er veldig snill, hilser alltid og er kjempesmart, og ikke minst superpen. Vi har til og med pratet i blant på skolen, og holdt noen korte samtaler. Her om dagen så jeg henne på skolen, og hun hilste men gikk for å lese. Og på et punkt fikk vi øyekontakt fra avstand da jeg titta opp og så at hun så tilbake på meg. Jeg har sååå lyst å spørre henne ut, men er så redd for at jeg har tolka noen signaler her feil. Er så redd for å bli avvist😭 Anonymkode: 08f62...c90 Ja, spør henne om hun vil være med å ta en kaffipause. Det er ufarlig, og en fin liten måte å bryte isen på Anonymkode: b5e2d...b6c 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): hvor gamle er dere? alder er en viktig faktor ja signaler kan fort tolkes feil. skal mye til at en jente skal velge akkurat deg i et hav med pene menn. så ja vært obs Anonymkode: a6eab...568 Vi er begge 23 Anonymkode: 08f62...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå