AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Vi fikk satt opp hvite våtromsplater på badet, høyglans sådan. Det blir stygge renner og de må rengjøres ofte, en dusj og det er like ille igjen enda vi lufter godt ut dampen. Nå har vi kjøpt nytt hus med stort bad...våtromsplater er oppe til diskusjon igjen. Jeg vil ikke ha det men flislegging er ikke aktuelt. Kan du anbefale de du har? Anonymkode: e2abe...1cb
Maskinfører Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Mine er gode men de er over 30 år så aner ikke hva de heter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Hadde satt opp fliser i dusjsone, samt gulv. Ellers hadde jeg valgt å male badet. Bruk våtromsplater som er godkjent, slike som disse,¨http://bac.no/uploads/DuriFagprofil_AquaProlight-Prod.ark-10.19.pdf Andre løsninger er ikke godkjent om man ønsker å male. Anonymkode: 7db1b...8fb
Krist1an Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Jeg la disse på badet og er veldig fornøyd 🖖 https://www.flisekompaniet.no/bad/baderomspanel/baderomspaneler/baderomspanel-sement-slett-borstet/
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #5 Skrevet 27. august 2022 Jeg er enig med Kristian. Kjøpte sementlook og de har jeg ikke vasket på... kremt siden jeg flyttet inn! Dusjdørene derimot.. ta noen som flekker ikke er synlig på. Ditt problem med høyglans er jeg ikke i nærheten av selvom jeg også har slike plater Anonymkode: 4d631...b6e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde satt opp fliser i dusjsone, samt gulv. Ellers hadde jeg valgt å male badet. Bruk våtromsplater som er godkjent, slike som disse,¨http://bac.no/uploads/DuriFagprofil_AquaProlight-Prod.ark-10.19.pdf Andre løsninger er ikke godkjent om man ønsker å male. Anonymkode: 7db1b...8fb Det er godkjente plater der nå men de er stygge som fy (blå melerte). Tidl eier satt i rullestol så det er bygget for å dusje rett på uten kabinett eller dusjdører. Får bare institusjonsfølelse av platene slik de er. Anonymkode: e2abe...1cb
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er enig med Kristian. Kjøpte sementlook og de har jeg ikke vasket på... kremt siden jeg flyttet inn! Dusjdørene derimot.. ta noen som flekker ikke er synlig på. Ditt problem med høyglans er jeg ikke i nærheten av selvom jeg også har slike plater Anonymkode: 4d631...b6e Så det blir ikke stygge renner på de? Anonymkode: e2abe...1cb
Teyla Skrevet 28. august 2022 #8 Skrevet 28. august 2022 Vi har hvite matte og de holder seg helt fine. Dusjer også rett på 😊 Så tror nok problemet du opplever skyldes høyglans.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #9 Skrevet 28. august 2022 Vi har høyglans grå, og de må vaskes med vindusklut for at de skal være fine. Problemet er høyglans. Anonymkode: c96c4...757
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Skrevet 28. august 2022 Hjertelig takk for svar, det løser alt for meg ♥️ Anonymkode: e2abe...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå