Scatcat91 Skrevet 28. august 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Polyester skrev (23 minutter siden): Jeg bare skjønner ikke hvordan du mener at hvordan planetene sto for 30 år siden påvirker oss i dag Nei hvordan skal du kunne forstå det uten å lære samt forstå astrologi? - Planetene for 30 år siden påvirker oss ikke i dag, ikke slik du mener det. Da må du se på transit kart og legge det over ditt fødselskart for å se hvordan dagens planeter påvirker DEG. Det er det planetene for 30 år siden viser. Endret 28. august 2022 av Scatcat91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 28. august 2022 #22 Del Skrevet 28. august 2022 Scatcat91 skrev (1 minutt siden): Nei hvordan skal du kunne forstå det uten å lære samt forstå astrologi? Nei jeg tenkte kanskje du kunne delt litt av din brede og lange erfaring og kunnskap så jeg kunne lære det men tydeligvis ikke?? Du vil bare være frekk fordi du tror at jeg ikke er interessert eller bryr meg når alt jeg har gjort er å stille spørsmål om hva det dreier seg om. Du er ikke særlig hyggelig ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #23 Del Skrevet 28. august 2022 Velkommen til gjøkeredet. Anonymkode: 647e3...42c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scatcat91 Skrevet 28. august 2022 Forfatter #24 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Polyester skrev (6 timer siden): Nei jeg tenkte kanskje du kunne delt litt av din brede og lange erfaring og kunnskap så jeg kunne lære det men tydeligvis ikke?? Du vil bare være frekk fordi du tror at jeg ikke er interessert eller bryr meg når alt jeg har gjort er å stille spørsmål om hva det dreier seg om. Du er ikke særlig hyggelig ass Jeg sier bare at jeg ikke forstår hva du spør om 😅 Om jeg har lang eller bred kunnskap om emnet er urelevant også da min kunnskap er relatert til meg. Og det jeg får ut av spørsmålet ditt er jo nøyaktig det jeg forklarer i det lengste svaret mitt. Noe som oppfattes som kverulering og det er mindre motiverende. Vi kan godt starte på nytt? - Du har flere kart. Planetene for 30 år siden er planetene (energien) DIN. Det viser ditt potensial, hvordan du mest sannsynlig er//kommuniserer/ser ut/elsker/reagerer/føler/tenker/vokser/vokste opp/relaterer/presenterer/fokuserer på etc. De viser hvor i livet ditt du har størst potensial, hvor du har mest fokus, hvor hjertet ditt er. Legger du dette kartet over noen andres kan du f.eks se potensialet for hvordan dere fungerer sammen, i alle slags forhold. Så kan du tegne kart for land, nationer, hendelser, sted, til og med bilmerker, filmer, band, produkt.. Alt. Transit kart er planetene for i dag. De viser det kollektive. Legger du dette over ditt fødselskart ser du hvordan det kan påvirke deg på alle områder. Endret 29. august 2022 av Scatcat91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 28. august 2022 #25 Del Skrevet 28. august 2022 Gud er den Største, og Han er den Gode! Den kvelden kom Du Majestetiskt og Guddommelig, og jeg klarte ikke å se på deg mer en lite før Ditt Lys blendet meg. Du var der som vitne og Dommer, mens jeg på liv og død stirret i øynene til Spiriten, og sannelig, vi klarte å utkjempe demonen som til og med Spiriten var redd for! Astrologi er child's play. Pleide å absorbere energi fra planeter og sånne ting, det er ikke child's play. New Age bygger på Hindu filosofi, altså Upanishads og Vedanta. Gud er alt, Gud er identisk med Sjelen osv, har realisert og opplevd alt det der. Sann Religion er høyere, er på det nå. Love and Light er ikke tull min venn. New Age er ikke tull. Du har en veldig lang vei å gå sønn .... Men det har alle her inne. Godspeed 😉 #smokedemonseveryday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 28. august 2022 #26 Del Skrevet 28. august 2022 Polyester skrev (3 timer siden): Jeg bare skjønner ikke hvordan du mener at hvordan planetene sto for 30 år siden påvirker oss i dag Det er egentlig ingen som vet dette, vi blir bare påvirket. Det er heller ingen som vet hvorfor det finnes tyngdekraft, det bare gjør det. Det finnes et annet system som heter Human Design, som også går ut fra nøyaktig fødselstidspunkt, og lengdegrad istedenfor nøyaktig sted, som jeg tror faktisk forklarer det. Men man må dypt inn i systemet for å få det med seg, og jeg er ikke så interessert at jeg vet det. Det er noe med nøytrinoene som kommer fra solen i det øyeblikket vi blir født. Ikke spør hva det er, for jeg aner ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scatcat91 Skrevet 28. august 2022 Forfatter #27 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Conal skrev (1 time siden): Gud er den Største, og Han er den Gode! Den kvelden kom Du Majestetiskt og Guddommelig, og jeg klarte ikke å se på deg mer en lite før Ditt Lys blendet meg. Du var der som vitne og Dommer, mens jeg på liv og død stirret i øynene til Spiriten, og sannelig, vi klarte å utkjempe demonen som til og med Spiriten var redd for! Astrologi er child's play. Pleide å absorbere energi fra planeter og sånne ting, det er ikke child's play. New Age bygger på Hindu filosofi, altså Upanishads og Vedanta. Gud er alt, Gud er identisk med Sjelen osv, har realisert og opplevd alt det der. Sann Religion er høyere, er på det nå. New Age er ikke tull. Godspeed 😉 Så fint at du har funnet noe for deg! 😄 Det er ikke alt som er for alle. Religion er for eksempel ingenting for meg personlig 😊 - Nei - New Age blir muligens feil av meg og kalle tull. "Pop astrologi", eller "pop alternativt" blir vel kanskje heller riktig 🙂 Endret 28. august 2022 av Scatcat91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Skrevet 28. august 2022 #28 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Jeg kan ikke noe om astrologi, men er nysgjerrig.... Jeg er Vekt jf fødselsdato, men som det skrives kan det jo ikke lages et generelt horoskop, og jeg kjenner meg ikke igjen i "Vekten". Hvordan kan jeg finne ut hva jeg egentlig er? Har hørt begrepene sol- og månetegn, samt "hus" - og at de kan fortelle mer enn selve stjernetegnet (uten at jeg vet hva hver enkelt betyr). Hvordan finner jeg disse -altså sol-/månetegn og "hus"? Endret 28. august 2022 av Frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scatcat91 Skrevet 29. august 2022 Forfatter #29 Del Skrevet 29. august 2022 (endret) Frisk skrev (54 minutter siden): Jeg kan ikke noe om astrologi, men er nysgjerrig.... Jeg er Vekt jf fødselsdato, men som det skrives kan det jo ikke lages et generelt horoskop, og jeg kjenner meg ikke igjen i "Vekten". Hvordan kan jeg finne ut hva jeg egentlig er? Har hørt begrepene sol- og månetegn, samt "hus" - og at de kan fortelle mer enn selve stjernetegnet (uten at jeg vet hva hver enkelt betyr). Hvordan finner jeg disse -altså sol-/månetegn og "hus"? Da må du finne kartet for fødselen din 🙂 Jeg er selvlært og har brukt noen år på det, så det blir så vanskelig for meg og anbefale én app/side. Jeg har lært mye fra nettet, mye fra bøker, mye fra YT men mest fra erfaring. Jeg pleier som regel å anbefale Astro-seek.com da de har god informasjon, er enkle å forstå pluss at de har god meny. Lag deg bruker (det er gratis), legg inn informasjonen din og du vil få opp kartet ditt. Øverst på siden har du kartet, der du kan skifte mellom hvordan du ser det (kart/tabell/med eller uten grader/dine dominante) og blar du nedover siden vil du få forklaring på hver enkelt plassering samt aspekter lenger nede. Siden er veldig fin for nybegynnere, men det er langt mer enn det du leser der da selvfølgelig 🙂 Om du ønsker å faktisk lære personlig astrologi og psykologien bak det anbefaler jeg på det aller sterkeste at du legger inn alle venner og bekjente også. Da vil du begynne å se mønster 🤓🤯 Videre bør du følge forskjellige sider på FB, jeg lærer veldig mye der 🙂 Men jeg har skytt merkur i hus 3, og jeg lærer best i informativt kaos 🙃♐😁😅 Så er det viktig at du bruker riktig, lettleselig hus system. Mange kalkulatorer har fastlås system på Placidus, noe som er veldig forvirrende for folk når alt er nytt. Så sett hus systemet til Whole Sign (rødt i vedlegg) Aspektene dine finner du lett listet rett over selve kartet (gult i vedlegg) Og for å få en lettest mulig oversikt så kan du sette på med grader (blått i vedlegg) 🙂 Legger også ved hva hvert symbol er, slik at du kan google/YT aspekter, tegn, planeter og vinkler 😄 Spør gjerne om det er noe du lurer på, og send gjerne en melding om du vil 😄 ---------- Fødselskartet nedenfor tilhører Albert Einstein 🧠 Endret 29. august 2022 av Scatcat91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 29. august 2022 #30 Del Skrevet 29. august 2022 Frisk skrev (11 timer siden): Jeg kan ikke noe om astrologi, men er nysgjerrig.... Jeg er Vekt jf fødselsdato, men som det skrives kan det jo ikke lages et generelt horoskop, og jeg kjenner meg ikke igjen i "Vekten". Hvordan kan jeg finne ut hva jeg egentlig er? Har hørt begrepene sol- og månetegn, samt "hus" - og at de kan fortelle mer enn selve stjernetegnet (uten at jeg vet hva hver enkelt betyr). Hvordan finner jeg disse -altså sol-/månetegn og "hus"? Jeg syns denne siden er bra, særlig fordi man får den på Dansk. Under "Alt om astrologi" finnes en del info for begynnere: https://www.astro.com/horoskop/dk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scatcat91 Skrevet 29. august 2022 Forfatter #31 Del Skrevet 29. august 2022 Ramona1970 skrev (5 timer siden): Jeg syns denne siden er bra, særlig fordi man får den på Dansk. Under "Alt om astrologi" finnes en del info for begynnere: https://www.astro.com/horoskop/dk Jeg liker også astro.com godt 😄 Det er eneste siden jeg klarer i finne fram til persona kart på også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå