AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Del Skrevet 27. august 2022 Stekte biff til middag i dag (medium well). Det ble en biff til overs. Har lagt den i folie i kjøleskapet. Er det noe jeg kan bruke den til til middag imorgen? Noen tips? Anonymkode: 0d610...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. august 2022 #2 Del Skrevet 27. august 2022 Mhm skjære den opp i strimler til Wok hvis du/dere liker det ? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Del Skrevet 28. august 2022 Lapskaus Anonymkode: 4cf48...981 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 28. august 2022 #4 Del Skrevet 28. august 2022 Biffsalat ☺️🤤 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. august 2022 #5 Del Skrevet 28. august 2022 Fint å spise den om den blir har nådd romtempratur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Del Skrevet 28. august 2022 Lag steak sandwich. Du trenger brød med topp og bunn - jeg liker å bruke en bit litt tykk focaccia som jeg deler i to som et hamburgerbrød. Så ting som aïoli, grønn salat, friske eller ovnsbakte tomater, syltet rødløk, avokado i skiver... Kjøttet kan du friske opp ved å steke/varme kun stekeflaten i en varm panne med smør, og så skjære i tynne skiver. Dander oppå toppingen i brødet, og legg på toppen. Med båtpoteter og litt mer aïoli til har du en hel middag. Anonymkode: 9ecb2...035 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. august 2022 #7 Del Skrevet 28. august 2022 Litt vanskelig å si når jeg ikke vet hvor mange dere er, men jeg tror faktisk jeg ville brukt den som topping på hjemmelaget pizza Jeg liker mye forskjellig på pizzaen, men (godt krydret) biffkjøtt, rødløk, tomat og sorte oliven er en av favorittene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #8 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg ville ha spist den. Anonymkode: e2ea1...86a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #9 Del Skrevet 28. august 2022 Strimle og steke. Derfra er det mange muligheter. Av en eller annen grunn var en klassisk biffsnadder det første som slo meg. Anonymkode: 6d701...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Strimle og steke. Derfra er det mange muligheter. Av en eller annen grunn var en klassisk biffsnadder det første som slo meg. Anonymkode: 6d701...cc5 Åååå det fikk jeg lyst på til middag i dag ❤️❤️ Anonymkode: a1079...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #11 Del Skrevet 28. august 2022 Biff-smørbrød! Anonymkode: 8318a...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #12 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg hadde også laget biffsalat slik at jeg slapp å steke igjen, ville vært redd den kunne blitt tørr 😊 Anonymkode: df9ea...fa2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #13 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg synes ikke kjøtt smaker godt når det blir stekt på nytt, så jeg bruker alltid kalde rester til pålegg eller salat. Biffsalat er en favoritt, med tynne kjøttstrimler og lassevis av gode, saftige grønnsaker. Ååe..nå fikk jeg lyst på det, men mangler biff! Anonymkode: 35366...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #14 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg pleier å skjære den i småbiter og ha den sammen med en pakke biffnudler og sriracha-saus. Kanskje noen grønnsaker, hvis jeg har noe som passer. Anonymkode: 67a22...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #15 Del Skrevet 28. august 2022 Omelett. Skjær biffen i biter. Stek litt sammen med paprika og hvitløk. Slå over eggeblanding, og riv litt ost på toppen. Anonymkode: f9340...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #16 Del Skrevet 28. august 2022 Hvis det er en indrefilet kan du godt varme den opp i panna med smør igjen. Den blir nesten like mør. Jeg pleier vanligvis steke indrefilet så den er rød/rosa inne. Men den kan godt varmes opp i panna igjen for å få den varm uten at kvaliteten på kjøttet går nevneverdig ned. Anonymkode: 8aa7e...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. august 2022 #17 Del Skrevet 28. august 2022 Lag graps. Det er så godt. Du tar alt du har i fryseren når det gjelder kjøtt og blander det med grønnsaker og salt og pepper og steker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå