Gå til innhold

Jeg er så drita lei

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix
Skjønner lissom ikke helt hva du prøver å si her...

Jeg tror hun prøver å si at hun er lei av å være ulykkelig forelska. Men jeg er enig i at det hadde vært lettere å forstå om hun skrev norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innglegget mitt var skrevet på utmerket godt norsk før jeg ble sur og forandra det, for jeg fikk noia hvis han skulle inn og finne det. Ikke at jeg tror han sitter og sjekker kvinneguiden da, men...

Jeg er bare sur fordi han har sluttet med en ting han drev på med som var skadelig, og som var grunnen til at det ble slutt. Og har begynt å være enda snillere med meg, ringe meg oftere, komplimentere meg mer osv osv osv og ta begynner det naive hodet mitt å tenke "kanskje det kan bli noe igjen?" men jeg er for feig til å spørre om det kunne blitt noe :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare sur fordi han har sluttet med en ting han drev på med som var skadelig, og som var grunnen til at det ble slutt. Og har begynt å være enda snillere med meg, ringe meg oftere, komplimentere meg mer osv osv osv og ta begynner det naive hodet mitt å tenke "kanskje det kan bli noe igjen?" men jeg er for feig til å spørre om det kunne blitt noe :sur:

Ble nesten litt paranoid jeg nå..Akkurat dette har jeg nylig opplevd! Ble slutt med typen fordi han røyka hasj...Og plutselig etter på nå så har han begynt å blitt en bedre person, kontakter meg oftere, gir komplimenter osv og han har mer eller mindre hinta ganske kraftig frem at han vil ha meg tilbake. Gresset var tydligvis ikke grønnere på den andre siden...

Men det er det for meg. Orker ikke gjennom det kjøret engang til.. Og jeg sikker på at han fyren du forteller om her vil ha deg tilbake! For det er AKKURAT samme oppførsel som eksen min...

Da ber jeg deg tenke over det to ganger før du eventulet bestemmer deg. Nå vet jo ikke jeg hva han drev på med som gjorde at det ble slutt men det minner meg om den samme grunnen min. Og da vet jeg INNMARI godt hva du har gått igjennom.

Prat ut med han om d. Og jeg håper du finner ut av det. Jeg og eksen min begynte å prate om at vi kanskje skulle bli sammen igjen men vi fant ut det var nok best ikke å bli det med fare for å havne i samme grøten engang til.

Vet det høres veldig lett ut at jeg sier at du må prate med han men det er vel egentlig eneste løsning.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp kan likegreit si det var hasj som gjorde saken... men vi prøvde ikke noe annet gress (utrolig fint ordspill det skulle bli sammen med hasjen da :P hehe) har bare vært oss to, helt siden februar. Har jo gått sammen mer eller mindre hver dag siden det ble slutt, lengste oppholdet fra hverandre var da han var i amsterdam i 6 dager..

Han prøvde å slutte å røyke en gang før men da var han ikke slik som nå.

Og i dag åpnet han seg på en helt ny måte om familien sin og saker og ting, satt i armene mine og fikk ut alt sammen.

Jeg kjenner følelsene mine bare blir sterkere når han gjør slikt, og føler meg råtten som tenker slik i en sånn situasjon.

Jeg vet ikke om jeg tør å si til han hvor sterkt jeg føler for han... jeg har ikke innrømmet det for meg selvt helt ennå, siden det ikke er 100% sikkert noe som helst.

Håper han har det greiere nå, han dro på julebord med jobben og var litt bedre i humøret. Han spurte om han kunne ringe med en gang han våknet i morra også.

Å sukk og hjerte og rosa skyer, bare at disse skyene er grå >:--/

Jeg ser for meg slike ekle filmkliskjeer oppi hodet mitt hele tiden også, at et lys går opp for han, han forteller at han vil ha meg tilbake og jeg sier en eller annen slibrig hollywoodkommentar til han også kysser vi. Også går det opp for meg at det ikke skjer, bortsett fra oppi hodet mitt.

Faen så glad jeg er i den gutten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...