Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg er hvertfall en 7 er, men merker ofte menn eller unge menn 20 årene virker intressert i starten men så dabber det av. Er det fordi man kan være mindre pen og får noe bedre? Aldri skjønt det der. Eller de kanskje ikke vil ha forhold?

Anonymkode: c76d4...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg føler jeg er hvertfall en 7 er, men merker ofte menn eller unge menn 20 årene virker intressert i starten men så dabber det av. Er det fordi man kan være mindre pen og får noe bedre? Aldri skjønt det der. Eller de kanskje ikke vil ha forhold?

Anonymkode: c76d4...0f3

Kjemien er vel ikke på plass 

Anonymkode: 54b14...2d2

• Liker 4
Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Tror det heller har med kjemien og personligheten å gjøre.

Endret av Athena Catalina
Skrevet

Du tror det går på utseende å ikke personlighet?

Anonymkode: 0cc4d...01f

Skrevet

1 . hvor gammel er du?

2. begynnelsen , midten eller slutten av 20 årene?

3. dater du menn som ellers ikke hadde datet deg dersom de selv skulle ta kontakt?

4. utenfor din sosial sirkel, forskjell på socio-økonomisk?

Anonymkode: 7b54e...645

• Liker 1
Skrevet

Da er det nok heller holdninger, innstilling, personlighet eller manglende humor/intelligens/sjarm vil jeg anta. Eller at du ikke ser din egen verdi, ikke har respekt for deg seov. Altså at du har utseendet med deg, men at det er noe når de blir kjent med deg som gjør at de ikke lenger ser deg som potensiell kjæreste. 

Anonymkode: 56a72...e18

• Liker 1
Skrevet

Menn i den alderen er alltid på jakt og ikke så interessert i å være i et forhold. Er selv over snittet attraktiv, men stort sett enslig likevel. Jeg har alltid menn etter meg men å etablere seg vil de ikke. 

Anonymkode: a9950...4ea

Skrevet

Forhold handler ikke bare om utseende. 

Anonymkode: 65dfe...c80

Skrevet

Det er vel heller de pene som får napp i starten, og så dabber interessen av når man oppdager at det ikke var noe mer enn skjønnheten.

Anonymkode: 252ff...480

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...