Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen en fyr i 7 år. Vi bodde ikke sammen, men var sammen nesten hver dag. Når han kom hit så lå han for det meste på sofaen. Laget aldri mat eller ryddet opp etterpå..Han var sliten og sov på sofaen hele kvelden og spise mye sjokolade Når vi en sjelden gang var hos han ble det grandiosa til middag. Han ville aldri gå tur heller trene. 

For noen måneder siden ble det slutt. Vi var vel enig om at det ikke gikk lengere. Vi kranglet mye. Noen uker senere hadde han ny dame. Han har begynt å gå turer og blitt tynnere. 

Nå tenker jeg på om hun nye har klart å forandre han? At han lager mat og gjør husarbeid nå? Noe han aldri gjorde når vi var sammen.  Litt sårt å tenke på at jeg ikke klarte å forandre han på de 7 årene. 

Han ble nettopp 50 år, så kan kanskje tenkes at denne forvandlingen er 50 årskrise? 

Anonymkode: 0f595...eac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg var sammen en fyr i 7 år. Vi bodde ikke sammen, men var sammen nesten hver dag. Når han kom hit så lå han for det meste på sofaen. Laget aldri mat eller ryddet opp etterpå..Han var sliten og sov på sofaen hele kvelden og spise mye sjokolade Når vi en sjelden gang var hos han ble det grandiosa til middag. Han ville aldri gå tur heller trene. 

For noen måneder siden ble det slutt. Vi var vel enig om at det ikke gikk lengere. Vi kranglet mye. Noen uker senere hadde han ny dame. Han har begynt å gå turer og blitt tynnere. 

Nå tenker jeg på om hun nye har klart å forandre han? At han lager mat og gjør husarbeid nå? Noe han aldri gjorde når vi var sammen.  Litt sårt å tenke på at jeg ikke klarte å forandre han på de 7 årene. 

Han ble nettopp 50 år, så kan kanskje tenkes at denne forvandlingen er 50 årskrise? 

Det her kan tenkes at er noe han viser i starten før han sakte men sikkert glir tilbake til den han egentlig er. 

Samtidig så kan det være en og annen som får frem ting i oss som andre ikke gjør. 

Jeg har alltid vært kontrollerende, sjalu og usikker. Nå finnes det ikke i meg lengre så denne ene fyren klarte å få meg trygg nok til å gi slipp på det. 

Anonymkode: 6c423...d8d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det her kan tenkes at er noe han viser i starten før han sakte men sikkert glir tilbake til den han egentlig er. 

Samtidig så kan det være en og annen som får frem ting i oss som andre ikke gjør. 

Jeg har alltid vært kontrollerende, sjalu og usikker. Nå finnes det ikke i meg lengre så denne ene fyren klarte å få meg trygg nok til å gi slipp på det. 

Anonymkode: 6c423...d8d

Jeg synes det er rart. Han har vært sånn hele livet. Og at han plutselig skal forandre seg nå er merkelig 

Skrevet

Hun pisker ham vel rundt da. 

Anonymkode: 9c207...92d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun pisker ham vel rundt da. 

Anonymkode: 9c207...92d

Hehe. Det prøvde jeg ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe. Det prøvde jeg ikke. 

Nei, det er tydelig!

Fyren oppførte seg jo som et drog, de fleste ville kastet han ut etter bare noen uker, og du lot han holde på. For alt vi vet er det også derfor han har skaffet seg ny dame, en som stiller noen krav, og ikke bare lar alt flyte.

Ta lærdom av det. Ikke vær like dumsnill hvis du finner deg ny kjæreste. 

Anonymkode: afee8...4ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...