AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Hei, når bør barna ha ny telefon? Datteren min på 12 har iPhone 7 langt over halvparten i klassen hennes har iPhone X og oppover, bør hun få ny telefon? Hun ønsker seg veldig ny telefon og er lei seg fordi nesten alle de andre har iPhone 11 12 eller 13, er det på tide med en ny telefon? Anonymkode: e25c8...f98
Kjetil E Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hei, når bør barna ha ny telefon? Datteren min på 12 har iPhone 7 langt over halvparten i klassen hennes har iPhone X og oppover, bør hun få ny telefon? Hun ønsker seg veldig ny telefon og er lei seg fordi nesten alle de andre har iPhone 11 12 eller 13, er det på tide med en ny telefon? Anonymkode: e25c8...f98 Så lenge telefonen funker synes jeg det er galskap å kjøpe ny. Både fra et økonomisk og fra et miljømessig synspunkt. Det er min personlige mening. 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Hun får bruke sine egne penger rom hun på død og liv må ha ny telefon før den hun har nå slutter å virke! Anonymkode: c8be3...5fd 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Enten når den slutter å virke, eller virker dårlig, lader dårlig, får for dårlig lagringsplass osv. Eller når det kommer en modell som gir vesentlige nye funksjoner i forhold til den gamle. Ikke bare fordi det har kommet en ny modell med et høyere nummer, som "alle" andre har. Anonymkode: b22e9...dfc 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #5 Skrevet 27. august 2022 De bør ha ny telefon når den gamle har dødd av alderdom. Virker den, beholder hun den en stund til. Anonymkode: 471ed...233 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 Hvorfor skal de ha sånne dyre mobiler? De er på Snap og tik tok og tar litt selfies. De trenger ikke samme mobil modeller som forretningsfolk og politikere bruker. De er småunger! Anonymkode: 5ba3a...59e
Gjest ti10 Skrevet 28. august 2022 #7 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skal de ha sånne dyre mobiler? De er på Snap og tik tok og tar litt selfies. De trenger ikke samme mobil modeller som forretningsfolk og politikere bruker. De er småunger! Anonymkode: 5ba3a...59e Dette, og det gjelder egentlig de fleste voksne også. Det er ikke rart at folk ikke har råd til å betale strømregning, mat eller drivstoff hvis hele familien skal ha telefoner som koster en formue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå