AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Del Skrevet 27. august 2022 Hei. Jeg hadde sist mensen 26.juli-30.juli. Før det 28.juni-2.juli. Jeg skulle hatt mensen for 5 dager siden. Og vi prøver å bli gravide. Jeg har fått negativ på rfsu tidlig test stav, og på normal sine strimler. Er alt håp ute nå da? Eller kan det plutselig slå ut positivt om ett par dager? Tisser litt oftere enn før, og gråter lett… men utenom har jeg ikke noen symptomer. Noen erfaringer og tips? Burde jeg kjøpe en litt dyrere test? Har dette skjedd med noen som har vært gravide? Anonymkode: 88b7d...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Del Skrevet 27. august 2022 Om eggløsning har vært senere enn antatt så kan det være mulig ja. Du må nesten bare vente å se, men ta gjerne ny test om noen dager om ikke mensen kommer 😊 Anonymkode: 8f100...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. august 2022 #3 Del Skrevet 28. august 2022 Mensen forsinkes dersom eggløsning forsinkes , så før man vet når man har hatt eggløsning er det vanskelig å vite når man skal ha ikm. Håpet trenger ikke være ute dersom du ikke vet når du hadde eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Del Skrevet 28. august 2022 Men mest sannsynlig er mensen forsinket fordi du stresser med dette. Selvsagt kan det være mulighet for at du er gravid, men mest sannsynlig ikke. Anonymkode: c27ac...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg er i samme båt som deg!! Mensen er forsinket (riktig nok 3 dager, men det er mye til meg å være). Og tester negativt... så skjønner ikke hva som skjer. Anonymkode: 59c52...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 28. august 2022 #6 Del Skrevet 28. august 2022 Her kom mensen 7 dager forsinket denne måneden. Har alltid hatt stabil syklus før, veldig rart. Men alle mine tester var også negative, så jeg ventet bare på mensen hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. august 2022 #7 Del Skrevet 28. august 2022 Vet du når du hadde eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #8 Del Skrevet 28. august 2022 Sofakona skrev (1 time siden): Vet du når du hadde eggløsning? I følge appene mine 9.august… Anonymkode: 88b7d...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #9 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I følge appene mine 9.august… Anonymkode: 88b7d...7f4 Appen kan ikke stoles på, den aner ingenting. Kun gjetning. Anonymkode: d1db2...494 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. august 2022 #10 Del Skrevet 28. august 2022 Enig..du kan ikke følge app. Om du ikke har en 100,% regelmessig syklus kan du ikke følge app. Det er også mulig du ikke har eggløsning hele tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå