Gå til innhold

5 dager forsinket- er alt håp ute?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde sist mensen 26.juli-30.juli. Før det 28.juni-2.juli. Jeg skulle hatt mensen for 5 dager siden. Og vi prøver å bli gravide. Jeg har fått negativ på rfsu tidlig test stav, og på normal sine strimler. Er alt håp ute nå da? Eller kan det plutselig slå ut positivt om ett par dager? Tisser litt oftere enn før, og gråter lett… men utenom har jeg ikke noen symptomer. Noen erfaringer og tips? Burde jeg kjøpe en litt dyrere test?  Har dette skjedd med noen som har vært gravide?

Anonymkode: 88b7d...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om eggløsning har vært senere enn antatt så kan det være mulig ja. Du må nesten bare vente å se, men ta gjerne ny test om noen dager om ikke mensen kommer 😊

Anonymkode: 8f100...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen forsinkes dersom eggløsning forsinkes , så før man vet når man har hatt eggløsning er det vanskelig å vite når man skal ha ikm. :) Håpet trenger ikke være ute dersom du ikke vet når du hadde eggløsning. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mest sannsynlig er mensen forsinket fordi du stresser med dette. Selvsagt kan det være mulighet for at du er gravid, men mest sannsynlig ikke. 

Anonymkode: c27ac...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt som deg!! Mensen er forsinket (riktig nok 3 dager, men det er mye til meg å være). Og tester negativt... så skjønner ikke hva som skjer. 

Anonymkode: 59c52...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom mensen 7 dager forsinket denne måneden. Har alltid hatt stabil syklus før, veldig rart. Men alle mine tester var også negative, så jeg ventet bare på mensen hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofakona skrev (1 time siden):

Vet du når du hadde eggløsning?

I følge appene mine 9.august…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I følge appene mine 9.august…

Appen kan ikke stoles på, den aner ingenting. Kun gjetning.

Anonymkode: d1db2...494

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig..du kan ikke følge app. Om du ikke har en  100,% regelmessig syklus kan du ikke følge app.

Det er også mulig du ikke har eggløsning hele tiden 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...