AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Føler ikke jeg kler noen solbriller. Har sett overalt. Helst ikke veldig dyre. Takk Anonymkode: fb21d...af3
Gjest PanteneProVVV Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Er ikke sikker, men tror det avhenger mer av hvilken ansiktsform du har.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 PanteneProVVV skrev (3 minutter siden): Er ikke sikker, men tror det avhenger mer av hvilken ansiktsform du har. Takk for svar. Jeg har avlangt smalt ansikt med stor nese. Anonymkode: fb21d...af3
Gjest PanteneProVVV Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Ovalt ansikt kler det meste. Jeg ville gått for smal overgang over neseryggen, ellers kan du velge hvilken form som helst på selve brillene.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #5 Skrevet 27. august 2022 PanteneProVVV skrev (36 minutter siden): Ovalt ansikt kler det meste. Jeg ville gått for smal overgang over neseryggen, ellers kan du velge hvilken form som helst på selve brillene. Men alt jeg prøver ser bare rart ut . hehe. Har prøvd store og små. Smale og brede. Men kan se på smal overgang, takk Anonymkode: fb21d...af3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Skrevet 27. august 2022 Syns de med stor neserygg er veldig fin med solbriller og solbrillene sitter godt på nesen. Jeg har en lav neserygg og briller sklir nedover, så må rette på solbrillene hele tiden. Syns også det er fint med litt større neser:) Anonymkode: 706c2...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå