Gå til innhold

Hvorfor blir alltid TS angrepet på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 hours ago, Ramona1970 said:

Pga at forum som blir dårlig moderert samler slike brukere, dette skjer med alle forum der man ikke kaster dem ut. Det som skjer er at de ålreite menneskene stikker, og de kjipe blir, over tid, slik samles det mer og mer idioter.

Dårlig moderert? De har klare rammer for hva som er greit og ikke. Syns moderering her på forumet er bra jeg

Anonymkode: b2aeb...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramona1970
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dårlig moderert? De har klare rammer for hva som er greit og ikke. Syns moderering her på forumet er bra jeg

De syns jo tydeligvis at slik  frekkhet er greit, ellers hadde det ikke vært disse stadige agrepene av TS, eller? Da hadde jo disse brukerne blitt kastet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var omvendt. Jeg var av oppfatningen av at folk "alltid" støtter TS. Spesielt hvis hun forteller om hvor teit mannen er.

Anonymkode: c7f9b...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ramona1970 said:

De syns jo tydeligvis at slik  frekkhet er greit, ellers hadde det ikke vært disse stadige agrepene av TS, eller? Da hadde jo disse brukerne blitt kastet ut.

Det som er frekt for deg kan være helt ok for noen andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Aner ikke hvorfor det har utviklet seg en slik ukultur på kg. 

Anonymkode: 7e8ed...a4c

Fikk ilddåpen min for 15 år siden da jeg la ut et innlegg ang. barnet mitt og bidrag osv og fikk helt bakoversveis av svarene jeg fikk. Det var siste gang jeg la ut noe på KG om sånne ting. 

Så. Det har vært sånn så lenge jeg har vært her, og det er jo stadig nye folk som kommer til, så det er akkurat som om KG samler opp folk som sikkert er hyggelige i den virkelige verden, men som anonym (enten anonymt brukernavn eller anonymknappen) kan spy ut av seg det de virkelig mener som de ikke kan si høyt. Triggerfaktoren er høy her. 

Anonymkode: f9cd8...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare KG men alt mulig av nettfora er som magneter på folk som har mengder av aggresjon og trang til å utagere - og slippe unna med det.

vLEz2A4.jpeg.7d2266b9818fac32c66105cc6f004bf3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...