Gå til innhold

Sende skole med sår hals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datter på 10 år har sagt halsen er sår i dag. Hun har god allmenntilstand,  drikker og spiser godt. Droppet trening og venninne besøk for sikkerhets skyld. Hun fikk neg corona test i kveld, tar en ny i morgen. Om allmenntilstand fortsatt er god i morgen og testen er neg i morgen og mandag morgen- kan hun gå på skolen på mandag? 

Anonymkode: b2367...98b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett! Om ikke formen blir dårligere selvfølgelig. Det er ikke karantene lenger. 

Anonymkode: 7aa30...249

• Liker 9
Skrevet

Selvfølgelig! Hvordan arbeidsmoral gir vi barna hvis de skal være hjemme med litt sår hals? 

• Liker 3
Skrevet

Ja, hvorfor ikke egentlig?

Anonymkode: e968c...7fe

• Liker 4
Skrevet

Skal jo være hjemme ved sykdom leste jeg på nett.....,om formen er bedre neste dag kunne se gå igjen....er for god arb.moral, men vil samtidig redusere evnt smittespredning uansett hva som smitter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal jo være hjemme ved sykdom leste jeg på nett.....,om formen er bedre neste dag kunne se gå igjen....er for god arb.moral, men vil samtidig redusere evnt smittespredning uansett hva som smitter. 

Man er da ikke syk med bare litt sår hals?! Har folk helt glemt livet før coronaen? Om alle skal være hjemme ved minste tegn til forkjølelse, så slutter verden å gå rundt til slutt.

Anonymkode: 42ae5...98d

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hei! Jeg jobber som lærer og jeg tenker at så lenge allmenntilstanden er bra skal hun dra på skolen. Litt redusert går også bra, og med en mld til lærer om at hun er litt småpjusk og han skal prøve å se hvordan formen utvikler seg. Det er viktig at nåtidens barn lærer seg at litt pjusk er ok. De har i to år levd med at litt pjusk er hjemmeform, men nå må vi tilbake til normalen. 

Endret av Hft
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Sår hals kan være begynnelsen på korona. Så da er det vel på an igjen for mange! Flott det.

Anonymkode: 30a54...978

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sår hals kan være begynnelsen på korona. Så da er det vel på an igjen for mange! Flott det.

Kan faktisk være et vanlig forkjølelse virus😉 ts tok test I dag (neg), og skal ta i morgen og mandag morgen.  Allmenntilstand er visstnok god, jeg hadde ikke det når vi alle fikk korona I feb 22

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det spiller ingen rolle. Man kan ikke holde seg hjemme ved sår hals. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Datter på 10 år har sagt halsen er sår i dag. Hun har god allmenntilstand,  drikker og spiser godt. Droppet trening og venninne besøk for sikkerhets skyld. Hun fikk neg corona test i kveld, tar en ny i morgen. Om allmenntilstand fortsatt er god i morgen og testen er neg i morgen og mandag morgen- kan hun gå på skolen på mandag? 

Det er bare halsen, det er ikke så farlig. Åssen er nesa hennes, da? Er den snørrete?

Anonymkode: 5351d...0e7

Skrevet

Får man kjøpt tester enda??

Anonymkode: 455e0...cbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får man kjøpt tester enda??

Overalt. Og de gis vel også ut gratis av det offentlige.

Anonymkode: 073a2...630

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja, med god allmenntilstand og negativ test er det ikke noe i veien for å gå på skolen med sår hals. 

Skrevet

Jobber som assistent på barneskole, det er flust av unger som bpde hoster og nyser, har tennende neser og sår hals for tiden. Så lenge almentilstanden er god så er det innsfor at de er der. 

Anonymkode: 261f8...4d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jobber som assistent på barneskole, det er flust av unger som bpde hoster og nyser, har tennende neser og sår hals for tiden. Så lenge almentilstanden er god så er det innsfor at de er der. 

*både...  Rennende neser mente jeg (heldigvis er de ikke tennende 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det spiller ingen rolle. Man kan ikke holde seg hjemme ved sår hals. 

Hvis man er smittsom bør en det, jo. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overalt. Og de gis vel også ut gratis av det offentlige.

Anonymkode: 073a2...630

Herre jesus... nå må det bli slutt på dette hysteriet. 

Skrevet
Grüner skrev (4 timer siden):

Hvis man er smittsom bør en det, jo. 

Det er helt unødvendig med testing fordi man er sår i halsen (hvis det er korona du tenker på). Det er ikke lenger en anbefaling å teste seg. Man holder seg hjemme om man er syk. Ferdig. 

Skrevet

Så lenge almenntilstanden er god så går man på skolen. Nå er det jo ingen restriksjoner så da holder jeg meg til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...