Gå til innhold

Jeg er skikkelig forelska i han, men han er så vanskelig å tolke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig forelska i en fyr. Bare sånn at dette skal bli lettere å forklare kaller vi han Jacob. Jeg har vært skikkelig forelska i Jacob i en god stund nå, problemet er bare at jeg aner virkelig ikke om han liker meg tilbake. Vi er venner og alt det der, men en gang for omtrent 3 uker siden spurte jeg han om vi skulle møtes å finne på noe. Da bare åpnet han mld, men svarte aldri noe tilbake. Etter noen dager begynte vi å snakke igjen. Fortsatt ante jeg ikke om han var interessert i meg eller noe. Alle veninnene mine mener han er gay, men det tror ikke jeg. I dag møtte jeg han på et arrangert opplegg vi begge var med på. Vi skulle selge kostymer fra ett gammelt teater mot litt penger. Han snakka til meg en del ganger, men jeg tror han har skjønt at jeg liker han. Ikke at det er poenget. Han har starta en samtale over mld en gang, imens jeg har starta resten. Det jeg lurer på nå. Hvordan skal jeg vite om han er interessert i meg uten at det blir kleint fordi jeg kommer til å møte han mange flere ganger iløpet av livet, og hvordan kommer jeg meg evt over han? Hva syntes dere?

Anonymkode: 16649...db0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grunnen til at alle andre tror at han er homo?

Anonymkode: 7dc7c...c10

Skrevet

Du har vist interesse, men han har ikke tatt opp ballen og jeg ville dermed regnet med at han ikke var interessert dessverre... 

Anonymkode: 86fb3...184

• Liker 4
Skrevet

Du har spurt han om å finne på noe, han gadd ikke engang å svare, tror du kan konkludere med at han ikke er interessert.

Anonymkode: 5c1df...142

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

ok hver gang vi kvinner liker en fyr, liker han oss tilbake. uten at vi kunne tippe det da vi ikke viste interesse, grunnen er som regel at menn bare tar de muligheten de får

all respekt til denne karen, som ikke utnyttet deg selv om han kunne. 

han viser interesse KUN de til han liker og det er sjeldent når det gjelder menn

Anonymkode: 56760...bb8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...