AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Hei. Jeg lurer på hva dere tenker om startlønn som regnskapsmedarbeider i 2022? Er bosatt i Trøndelag. Er ganske ny i bransjen, jobbet på kontoret (skatt) i 2 år, er ikke autorisert. Har bachelorgrad i et annet fag. Hva lønn er ok i mitt tilfelle? Anonymkode: 60d72...2c3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 600k Anonymkode: 09486...2c1 Er du tullete? En uautorisert regnskapsmedarbeider uten utdanning? 🤣 Anonymkode: da195...02f 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Jeg har ingen grad i økonomi/regnskap (eller overhode, selv om jeg har tatt noe høyere utdanning). Jobben jeg har var nok i utgangspunktet tiltenkt en nyutdannet, men ettersom jeg hadde mange års erfaring fikk jeg den. Etter 2 år ligger jeg på 585 000 + bonus (samme lønn ville blitt tilbudt alle, startet på 550 000). Bonus kan variere veldig, fra 0-50 000. Tittelen er credit controller, men kunne like gjerne vært kredittmedarbeider, Oslo-området. Jeg tenker det kommer veldig an på hvor du skal jobbe og hvilket ansvar du får, tror alt fra 420 000-600 000 er sannsynlig. Ville spurt hva budsjettet for stillingen er når du kommer så langt, og ev. prøvd å forhandle opp litt. Spør de hva du forventer ville jeg lagt meg noe over det du ville vært fornøyd med så du har litt å gå på. Jeg tjente 460 000 i min gamle jobb, medarbeiderstilling, pluss en liten bonus på 15 000. Da jeg skulle finne en ny jobb satte jeg 500 000 som minimum jeg var villig til å bytte for (fordi jeg tross alt er ufaglært), fornøyd med å ha gått opp en del. Har riktig nok mye større ansvar, men det var noe jeg savnet i den gamle jobben. Anonymkode: 4b702...e1f 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ingen grad i økonomi/regnskap (eller overhode, selv om jeg har tatt noe høyere utdanning). Jobben jeg har var nok i utgangspunktet tiltenkt en nyutdannet, men ettersom jeg hadde mange års erfaring fikk jeg den. Etter 2 år ligger jeg på 585 000 + bonus (samme lønn ville blitt tilbudt alle, startet på 550 000). Bonus kan variere veldig, fra 0-50 000. Tittelen er credit controller, men kunne like gjerne vært kredittmedarbeider, Oslo-området. Jeg tenker det kommer veldig an på hvor du skal jobbe og hvilket ansvar du får, tror alt fra 420 000-600 000 er sannsynlig. Ville spurt hva budsjettet for stillingen er når du kommer så langt, og ev. prøvd å forhandle opp litt. Spør de hva du forventer ville jeg lagt meg noe over det du ville vært fornøyd med så du har litt å gå på. Jeg tjente 460 000 i min gamle jobb, medarbeiderstilling, pluss en liten bonus på 15 000. Da jeg skulle finne en ny jobb satte jeg 500 000 som minimum jeg var villig til å bytte for (fordi jeg tross alt er ufaglært), fornøyd med å ha gått opp en del. Har riktig nok mye større ansvar, men det var noe jeg savnet i den gamle jobben. Anonymkode: 4b702...e1f Hvordan i all verden har du fått jobbe som dette? Trodde det var helt umulig å få slike jobber uten utdannelse.. Anonymkode: ee639...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå