AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Barna mine er 8 og 13 og jeg er alene med dem. Far møter barna av og til, men om jeg skal noe må jeg finne barnevakt. Jeg synes det er vanskelig å skulle date og prøve å møte noen. Vansklig å skulle skjule alt dette for barna. Jeg kjenner jo andre som viste foreldrene datet når de var ungdom. Kjenner også mødre som dater og er åpen for barna om dette. Noen som har tanker og erfaringer rundt dette å dele? Anonymkode: eccd6...15d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Det kommer jo an på barna. Noen barn er trygge og avslappet og synes det er ok at mamma får kjæreste, andre ville sett på det som det verste som kunne skje. Jo mer naturlig og avslappet du er rundt dette, så er det det beste i å ufarliggjøre det. Men du trenger ikke si at det er noen du har møtt fra Tinder, da. Si du skal møte en gammel venn fra studietiden eller noe slikt. Vegard kan han hete (og det heter han hver gang du møter noen). Anonymkode: aca43...3d9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Jeg syns det er vanskelig. Derfor ender jeg alltid opp i den sexfella. Har en sønn på 11 år og han vil jeg skal få kjæreste for han vil vi skal bli flere. Men når msn alltid må ha barnevakt hvis man dater så blir det så oppstykket på en måte. jeg hadde en liten periode hvor jeg bodde hos min far. Da var det enkelt og fikk faktisk kjæreste en stund. Men varte dessverre ikke. nå har jeg gitt opp Anonymkode: 687ed...104
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Når du har en 13-åring, kan jo hun/han være barnevakt? Si du skal besøke en venninne Jeg møtte kjæresten min da barnet mitt var 9, så da kom han på besøk når barnet var lagt for kvelden siden mitt barn sov hele natten og var vant til at jeg hadde venner av begge kjønn på besøk. Anonymkode: f810f...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå