nostalgia Skrevet 16. januar 2006 #126 Skrevet 16. januar 2006 Det var en gang ei gammel kone som hadde en diger, firbeint enhjørning sittende i skapet. En dag den gamle kona skulle ut å vaske klærne sine i den magiske elven som randt rundt og rundt det lille huset hun hadde funnet på en internettside, hendte det noe som ingen hadde kunne trodd kunne hende! Trollet som bodde bak sølvgranen borti lia, kom styrtende. Hjelp! Hjelp! ropte det. Det er en fæl og kjempediger hai som kryper i buskene der like bortenfor den røde hetta som vimset bak den mørke, hissige elven. Jeg gikk over for å hente litt gress da jeg så haien som åpnet den digre, skrekkinngytende kjeften og snappet skreppa til Espen Askeladd. Den hadde han satt utenfor huset til Reveenka og nå stod den midt i kjeften på haien!! Det som siden ble gjenfortalt av denne haien var sjokkerende. Altså kunne den spise opp hele den vanvittig, enorme finnen på haien. Så man det ikke med det blotte øyet at den var lam i hodet sitt, så kunne den ikke tenke en eneste fornuftig tanke... Men hva skal vel haien med store tenner hvis han faktisk ikke spiser levende vesener med hardt skall og en ørliten bit av stein i hodet? Kanskje den bare burde latt være å kjempe med elefantene i den strie elven som faktisk rant feil vei! :klø: :grine2: Ferdig? Ble litt lite sammenheng enkelte ganger i denne... På tide å begynne med en ny historie?
Phantasy Skrevet 16. januar 2006 #127 Skrevet 16. januar 2006 Kunne jeg startet en ny en, ville jeg begynt med: For fire år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå