Gå til innhold

Hvordan pleier du å si ifra til stinkende folk at de stinker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten at det blir for kleint og dårlig stemning. F. eks. med kollega du omgås mye.

Anonymkode: a7982...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva stinker vedkommende da? Fyll? Utlendingsmat? Kroppslukt?

Anonymkode: 98eb5...0ba

Skrevet

Hadde ei venninne som luktet konstant svette og hadde dårlig ånde. Hun fikk beskjed fra arbeidsgiver om å dusje så ofte hun kunne og bruke tyggis/munnskyllevann gjennom arbeidsdagen. Det var så ille at flere måtte reise seg for å gå når hun bare var i samme rom som de. 

Jeg begynte å gi henne små hint som "ah, det var digg å dusje nå, har du tatt deg en dusj i dag?", eller lurt på hvilken såpe hun bruker når hun faktisk har tatt seg en dusj. Ved overnatting lot jeg tannbørsten ligge fremme (jeg så aldri hun bruke en tannbørste), og pusset tenner når hun var i rommet.

Det ble avslørt at hun ikke fikk vasket klærne godt nok (lukta satt igjen i klærne selv etter vask), hun vasket på lave grader og brukte vaskemiddel som ikke tok lukta. Jeg lot henne arve en del klær da vi var lik i overkroppen. 

Sakte, men sikkert så fikk jeg henne ovenpå igjen og mer hygienisk, og kollegaer ble mer sosial med henne. Men så oppførte hun seg dritt mot meg, og jeg ba henne skjerpe seg eller gå sin vei. Hun valgte det siste. 

Anonymkode: d7d15...5c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...