Gå til innhold

Har du mislikt noen de fleste andre liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eksempel på jobben eller fritidsaktiviteter. Noen folk skal liksom "alle" flokke seg rundt, og blir rost opp i skyene, akkurat som h*n skulle vært en helgen eller noe. Har du i noe tilfelle vært en av de som faktisk mener det motsatte om vedkommende?

Anonymkode: 9bdf0...8ba

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg er en mer stille type, og blir oversett av en del av dem som slikker oppover og sparker nedover. I tillegg er jeg skeptisk til noen smørblide mennesker som virker veldig ute etter å innynde seg... men det virker jo alltid på en del.

Anonymkode: d232c...e09

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Har altså ikke noe imot populære personer av prinsipp, kan nevne andre som virker som genuint varme mennesker og som jeg forstår hvorfor mange liker :) 

Anonymkode: d232c...e09

• Liker 1
Skrevet

Nesten alltid. Flokker meg aldri opp på noen som om de var en helgen. 

Anonymkode: 312eb...83b

• Liker 1
Skrevet

Skjedd før ja 🤪 jeg liker folk som er seg selv å er greie mange ganger er de alle liker endten småfrekke eller får snille noe jeg ikke tror på 😂 men mange jeg liker også altså jeg er bare skeptisk til folk 😊 å har ikke noe med det at mange liker dem å gjøre 

Anonymkode: ebc67...3e7

• Nyttig 2
Skrevet

Ikke personlig, men snakket i dag med en som ikke liker Trond Viggo Torgersen 😳

Anonymkode: 98c91...54f

• Liker 5
Gjest Moth-Ear-Earth
Skrevet

Nei ,det er heller sånn at jeg pleier å like de "alle" eller "ingen" liker. 

Skrevet

Ja, mange ganger. Jeg er en god menneskekjenner, og avslører falske folk fort - de fleste andre lar seg lure i lang tid før de innser hva som skjer. 

Anonymkode: 4ab10...271

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Mange ganger. Er lite glad i sånne type mennesker som mange flokker seg rundt, synes de kan bli for mye eller for falske. 

Anonymkode: 45e31...ee3

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Har opplevd det noen ganger oppgjennom årene, men da har vedkommende som først var veldig populær, vist seg å ikke være så grei likevel. Har som regel rett når det gjelder folk.

Anonymkode: 6f10c...f6b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

For eksempel på jobben eller fritidsaktiviteter. Noen folk skal liksom "alle" flokke seg rundt, og blir rost opp i skyene, akkurat som h*n skulle vært en helgen eller noe. Har du i noe tilfelle vært en av de som faktisk mener det motsatte om vedkommende?

En person kom inn i svigerfamilien og alle snakket positivt om henne. Jeg har hørt noe som har gjort meg skeptisk til henne. Jeg lot det ligge, men kjente hele tiden på denne magefølelsen. 

Etter de hadde vært et par i et år så forsøkte jeg å åpne meg mer for et vennskap med henne. 

Kort fortalt så stemte magefølelsen veldig og livet mitt stupte etter å ha fått henne inn i det. Med tid og stunder så klarte jeg å redde meg selv ved faktiske bevis på hennes rykter. Ryddet opp rot av løgner til enkelte i familien mens andre fremdeles holdt med henne. 

Jeg tenkte at denne personen kommer aldri til å klare å holde maska i lengden. Nå stemte det for det begynner å slå sprekker for henne. Jeg bare venter på at alle skal få se sannheten selv. 

Anonymkode: 55c5a...3c1

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ikke personlig, men snakket i dag med en som ikke liker Trond Viggo Torgersen 😳

Anonymkode: 98c91...54f

Kunne vært meg. Eller: jeg liker de fleste mennesker, samtidig som jeg syns de er helt gjennomsnittlige. Jeg er ikke typen til å se særlig opp til eller digge noen. Hvis alle var som meg hadde ingen mennesker vært populære - det konseptet virker helt motsatt på meg. Og jeg misliker alle som virker å nyte oppmerksomhet fra andre, som han du nevner 

• Liker 4
Skrevet

Liker ikke gifflar.

Anonymkode: 8828c...19a

• Liker 1
Skrevet

Ja, læreren vi hadde de siste årene på barneskolen, elsket alle. Jeg kunne virkelig ikke fordra henne, men hadde ingen grunn til det. Kom fram at hun hadde misbrukt 2 gutter i klassen. Så en i svigerfamilien, hun er smørblind og sleiker alle opp etter ryggen, men prater og dritt om alle. Når hun var ny i svigerfamilien, så var hun jo elsket i flere år, men med årenes tid var det jo flere som og så hennes negative sider. Så var det kjæresten til en venninne, fra start av så likte alle han svært godt. Jeg likte han overhodet ikke, men igjen hadde ikke en god grunn til det. 2 år etterpå måtte jeg og min mann redde henne vekk fra han, da han holdt på med fysisk og psykisk vold.

Så jeg har lært meg å stole på magefølelsen min.

Anonymkode: aad5d...904

• Liker 4
Skrevet

Ja min tidligere leder - alle syntes det var så trist når hun sa opp, mens jeg jublet over endelig å bli kvitt den manipulerende heksa. 

Anonymkode: 1ac28...e86

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, men jeg har såpass selvinnsikt at av og til så handler det ikke om andre, men at jeg er usikker og smålig så jeg misliker de FORDI alle liker de. Jeg er selv en person som pleier å være «toastmaster» i en samtale, så til tross for at det ikke er en rolle jeg trives i, så faller det meg naturlig, så når jeg blir fratatt min rolle i en gruppe, så kan jeg bli litt usikker. 

Andre ganger kan det være jeg rett og slett synst det er lite genuine, noe påtrengende eller intense. Liker ikke det, blir for krevende. Different strokes for different folks. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

det aller meste av patetiske "influencere" som tydeligvis er ekstremt populære, blant annet her på Kvinneguiden. 

Anonymkode: a3379...8cb

• Liker 4
Skrevet

Ofte. Men jeg holder det for meg selv.

Anonymkode: d4e04...c24

• Liker 6
Skrevet

Ja, en arbeidskollega. Vår leder og avdelingsleder skryter av han hele tiden. Han smisker seg innpå de og spiller på at han ikke har familie her. Så de synes synd på han og behandling han som porselen. Men jeg har sett en annen side. Han er veldig egoistisk og jobber dårlig i team 

Anonymkode: fddff...e5f

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker reale og ekte folk. Jeg er en god menneskekjenner og ser ganske raskt hvem som smisker og slikker. Jeg takler ikke slike folk. Jeg er bare hyggelig og profesjonell (jobb) men klarer ikke falskhet 

Anonymkode: 8163e...f05

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...