AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Hvor mye tjener man som scenerigger? Anonymkode: afc80...060
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 I studietiden var jeg scenerigger og sjauer på en festival tre dager på rad. Svetten ble aldri konvertert til penger som lovet. Vi skulle visst heller være takknemlige med å få noen sekunder i nærheten av halvgudene (artistene). Anonymkode: fd560...38c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Beklager hvis dette oppfattes som veldig negativt, men dette er snakk om mine erfaringer. Du tjener Ikke mye. Jeg jobbet fast som scenerigger og tjente ca 300 000 i året. Og jeg jobbet MYE (10-12 timer nesten hver dag)! Sa ja til alle oppdrag året rundt. Man blir nesten som en slave, masse hard fysisk jobbing med latterlig lav lønn. Sa opp jobben etter 2 år. Likte heller ikke miljøet, utrolig sære/spesielle folk i den bransjen. Du burde neppe bli scenerigger pga lønnen, men heller pga interessen.. På en måte skjønner jeg jo at lønnen er lav, kreves ingen utdanning for å bli rigger. Men likevel. Du må kunne tåle en støyt for å drive med dette, både fysisk og psykisk. Jobber i dag som noe annet, elsker jobben! Anonymkode: f83b4...c24 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå