AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Jeg er litt usikker om jeg skal kjøpe, spesielt siden jeg ofte har masse småting liggende på gulvene som katteleker eller sokker og klær på gulvet på soverommet. Hva skjer om man har det bare sluker den det eller setter den seg fast eller går den bare rundt? Anonymkode: b89a7...d9e
Mandagsunge Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Eg har ein eldgamal modell - og ha i hu at eg bur aleine på femti kvadrat. Eg må løfte opp eit par stolar og mattar før eg sett han i gong, men det er absolutt verdt det for min del. Eg vil tru at nyare modellar styrer unna ting som ligg på golvet med mindre dei er små nok til å registrere som støv og småstein.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Det finnes støvsugere som unngår slike ting. Sjekk ut Roborock S6 Max, den tror jeg gjør det. Jeg har en S7 og er veldig fornøyd. Anonymkode: e629d...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Jeg har av nyeste modell, roborock. plukker opp små hundeleker og sokker. Ellers kjører den rundt alt! verdt alle pengene i en travel hverdag med full jobb og det som føles som 1000 barn. Anonymkode: bc719...5ab 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #5 Skrevet 27. august 2022 Jeg har roborock uten kamera. Så jeg rydder gulvene før jeg setter den igang. Nå har ikke vi barn så det er veldig enkelt da vi ikke har så mye liggende på gulvet. Ei jeg kjenner har barn og hund og har en roborock bare en annen modell med kamera. Hu ELSKER den, og den går rundt ting som ligger på gulvet Anonymkode: 67402...2ad
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Skrevet 27. august 2022 Jeg har en S5 og den ga meg mest for pengende. Den med kamera var mye dyrere og er bare nyttig om du har husdyr osv. Jeg tror du må ha en dyrere modell hvis du skal ha mye liggende. Min s5 gikk en gang inn når det var strømkabler og mye annet på gulvet, og den slukte dem opp, lagde det største kabelrotet jeg noen gang har sett og satt seg bom fast. Anonymkode: 1dcfe...ca9
tøydokka Skrevet 27. august 2022 #7 Skrevet 27. august 2022 Nei, kvittet med nettopp med min. Hatt den i rundt 5-6 år, roborock. Var veldig begrenset hvor jeg kunne sette den på, for har sånn flosseteppe i stuen, og der kjørte den seg fast. Eller den bare kjørte inn i møbler og stod og stanget uten å gå videre. Så det ble til at jeg satt den til å støvsuge soverommet mens jeg tok resten av leiligheten. Det ble ikke engang noe bra utført. Og soverommet tar uansett et minutt å støvsuge med vanlig støvsuger. Det stod mest bare der og tok opp plass på gulvet. Dårligste kjøpet jeg har gjort. For oss som har små leiligheter, sånn under 70 kvm, så er det helt unødvendig. Kommer til å kjøpe en ny dersom jeg noengang flytter inn i et stort hus med store overflater. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #8 Skrevet 27. august 2022 Vi har roborock s5, og er kjempefornøyd. Nå blir gulvene støvsuger hver dag, og familiemedlemmer med husstøvallergi merker mye bedring! Vi har katt som legger igjen en del pels på gulvene, og roboten fjerner det effektivt. 👍 Ulempe at den ikke kommer mellom kjøkkenstolene, men der går vi over med den andre støvsugeren. Kjappere enn å sette opp stolene hver dag Anonymkode: a7986...e20
Elhaym Skrevet 28. august 2022 #9 Skrevet 28. august 2022 Har roborock s7 maxv ultra. Kjempefornøyd. Var veldig fornøyd med s6 pure og.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Skrevet 28. august 2022 Har en gammel irobot og er veldig fornøyd. Leker og sokker må du plukke opp uansett hvilket merke. For selv om noe kagår rundt vil det jo ikke bli rent der. Mitt nr.1 råd når det kommer til å kjøpe tobotstøvsuger er å kjøpe med gummiruller under, istedenfor børster. Så mye enklere å rense for hår. Anonymkode: 32300...a15
altflyter Skrevet 28. august 2022 #11 Skrevet 28. august 2022 Har roborock s7 og elsker den. Man må selvsagt rydde gulvet for småting men det blir bare en daglig vane. Den spiser kabler og sokker, men kjører rundt alt annet. Syntes den tar tepper forholdsvis godt også. Har hund så å ha den kjørende hver dag er helt fantastisk. Bor på 60 kvadrat og er ikke enig i at den bare er nyttig for folk med stor bolig. Vår støvsuger grundig og sparer oss for enormt med tid. Er fantastisk å alltid ha et nystøvsuget hjem 😊 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #12 Skrevet 28. august 2022 Ja, men vår robot ble først ansatt som gressklipper men vi fant etter hvert ut at han passer best innendørs til støvsuging. Anonymkode: 8fbb9...2cd
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #13 Skrevet 28. august 2022 Jeg har en litt gammel Eufy, som ikke er av den dyreste og smarteste typen. Den spiser kabler, og jeg rydder uansett gulvet før jeg setter den på, for at den skal komme til overalt. Jeg er superfornøyd, elsker den, et av mine beste kjøp. Bor alene i liten leilighet og tenkte kanskje dette ble nok en dubbeditt som jeg kjøpte og ikke kom til å bruke, men jeg bruker den flere ganger i uka. Det er mye klær og elektronikk som støver her, og nå er det alltid støvfritt. Jeg hadde fest i går og var smart nok til å rydde bort pant og glass før jeg la meg, men satt her akkurat og så på smuler og popcorn på teppet. I stedet for å lette på ræva så satt jeg bare her og styrte robotstøvsugeren, så det er jo også gøy på late dager 😅 Anonymkode: 700f8...91f 1
Hmmmmmm Skrevet 28. august 2022 #14 Skrevet 28. august 2022 Jeg er super fornøyd med min roborock s5. Både i stort hus og nå liten leilighet. Jeg er minimalistisk av meg, så mye skrot på gulvet har jeg ikke. Rydder bort hundeleker og slikt først. Funker fett
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #15 Skrevet 28. august 2022 Jeg er veldig fornøyd med min. Han går på to bein, henter barna i barnehagen etter jobb, kommer hjem, lager middag og støvsuger etter at barna har lagt seg. Fungerer veldig bra. Sluker hverken leker eller ledninger og tar litt ekstra godt i hjørnene. Støvsuger til og med trappa ❤️❤️ Anonymkode: bb124...e0e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #16 Skrevet 31. august 2022 Må dere bruke vanlig støvsuger også innimellom? Anonymkode: b89a7...d9e
Gjest Neria Skrevet 31. august 2022 #17 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Må dere bruke vanlig støvsuger også innimellom? Anonymkode: b89a7...d9e Gulvflatene ta roboten seg av. Men jeg må støvsuge trappa og oppå lister og sånn med en vanlig håndholdt støvsuger.
anon01 Skrevet 31. august 2022 #18 Skrevet 31. august 2022 Meget fornøyd med robotstøvsugeren jeg har. Den tar seg av "hverdags-støvsugingen" som jeg hatet og irriterte meg grønn over. Hadde hund en periode, og da var den gull mtp hundehår osv. Ryddet unna ting fra gulvet, og den kan sette seg fast i gardiner eller ledninger, så prøver å fjerne mest mulig først.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #19 Skrevet 31. august 2022 Vel tanta mi snublet i den og brakk armen. Anonymkode: 3d585...f51
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #20 Skrevet 31. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vel tanta mi snublet i den og brakk armen. Anonymkode: 3d585...f51 Uff, det er ikke meningen å le, men det er nok endel uflaks og ikke støvsugeren sin feil 😂😂 Anonymkode: 4f67e...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå