Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Så denne filmen nettopp, har aldri hørt om den og ante ikke at det var en kultfilm. Er det sant det de sier at disse ungsommene aldri ble funnet igjen.... tror ikke noe på det etter å ha sett den, den er jo altfor spekulativt laget.... men ble litt usikker igjen da jeg var inne på hjemmesiden deres. Hva er sant? Noen her inne vet nok litt om dette. Har de ikke laget en toer også? er det med de samme folka eller??
Gjest Gitte Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 det er ikke sant det er en toer ja, og det er ikke de samme folka... de døde jo i den første filmen.
Søtpotita Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 (endret) Har høyrt at det er basert på ein sann historie, men veit ikkje om det er sant...Oppfølgaren er elendig dårlig, orka nesten ikkje sjå den ferdig. Utrulig amerikanisert med dårlige møkkaskuespelarar...IKKJE SJÅ DEN! Nummer ein syns eg er superbra, ekkel stemning... Endret 24. november 2005 av Årolilja
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #4 Skrevet 24. november 2005 Var veldig mye snakk om at dette var en sann historie da denne filmen kom for noen år siden. Velger å se på det som en hype. Personlig synes jeg filmen er veldig oppskrytt.
Gjest Hel Skrevet 24. november 2005 #5 Skrevet 24. november 2005 Jeg har aldri vært på campingtur før og kommer ihvertfall aldri til å gjøre det etter den filmen (selvom den var fake).
Elanor Skrevet 24. november 2005 #6 Skrevet 24. november 2005 Hvis jeg husker dette riktig, ble filmen lansert som om filmopptakene var ekte. De avslørte senere at det bare var et PR-stunt. (Og det funka!)
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 Har høyrt at det er basert på ein sann historie, men veit ikkje om det er sant...Oppfølgaren er elendig dårlig, orka nesten ikkje sjå den ferdig. Utrulig amerikanisert med dårlige møkkaskuespelarar...IKKJE SJÅ DEN! Nummer ein syns eg er superbra, ekkel stemning... ← Helt enig! Regner med at et eller annet sagn er opphavet til denne filmen. Eller flere satt sammen. Det finnes så mange historier som blir fortalt, og litt fantasi, så har man denne filmen. Utrolig godt laget, og uten de helt store effektene. Slik en ekte grøsser skal være.
Elanor Skrevet 24. november 2005 #8 Skrevet 24. november 2005 Min kilde til all mulig kunnskap om film; imdb.com er enig med meg; When promoting the film, the producers claimed it was real footage. Some people still believe it. The three leads believed the Blair Witch was a real legend during filming, though of course they knew the film was going to be fake. Only after the film's release did they discover that the entire mythology was made up by the film's creators. http://www.imdb.com/title/tt0185937/trivia
Hilde Skrevet 24. november 2005 #9 Skrevet 24. november 2005 Oppspinn ja, og jeg syns enern var elendig også jeg.. Jeg satt i et hus med svære glassfasader midt inni skogen og så den sammen med en annen, og vi skjønte ikke hva som var skummelt.
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2005 #10 Skrevet 25. november 2005 Oppspinn ja, og jeg syns enern var elendig også jeg.. Jeg satt i et hus med svære glassfasader midt inni skogen og så den sammen med en annen, og vi skjønte ikke hva som var skummelt. ← Pøh - ikke skryt'a...
Malou Skrevet 25. november 2005 #11 Skrevet 25. november 2005 Oppspinn ja, og jeg syns enern var elendig også jeg.. Jeg satt i et hus med svære glassfasader midt inni skogen og så den sammen med en annen, og vi skjønte ikke hva som var skummelt. ← Jeg satt og holdt samboeren min i hånda på kino og var livredd jeg. Hadde jeg sittet i et hus med store glassfasader ut mot skogen hadde jeg nok vært død nå. Nå skal det sies at jeg tror at det er stor forskjell om man så denne filmen på kino eller hjemme på DVD. Det samme gjelder jo forsåvidt for mange filmer.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #12 Skrevet 25. november 2005 Jeg har vært på en god del camping- og teltturer, og syns den filmen var helt uskummel. Men hvis man syns lyder og skygger om natten i skogen er fryktelig skummelt slår den nok an som skrekkfilm.
Malou Skrevet 25. november 2005 #13 Skrevet 25. november 2005 Ok, jeg tar hintet! Jeg er en pingle når det gjelder skrekkfilmer! Det visste jeg selvfølgelig ikke fra før...
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #15 Skrevet 25. november 2005 Jeg klarte å sovne både under denne og under The Ring. Memo to self: ikke god ide å sitte i mørket i recliner-stol og se film
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2005 #16 Skrevet 25. november 2005 Blairwitch project er kanskje den mest oppskrytte filmen jeg har sett. Filmingen gjorde meg nesten sjøsyk
Gjest LoisLane Skrevet 25. november 2005 #17 Skrevet 25. november 2005 Jeg er så pysete at jeg ikke en gang kan se denne filmen. Like greit, siden jeg bor midt inni skogen.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #18 Skrevet 26. november 2005 filmen Blair Witch er inspirert av filmen Cannibal Holocaust (som forøvrig er forbudt i Norge) In 1979, a film crew disappeared in the jungles of South America while shooting a documentary on tribal cannibalism. One year later, their footage was found and brought back to America. This is that footage. http://www.imdb.com/title/tt0078935/
Gjest Varg-Menja Skrevet 26. november 2005 #19 Skrevet 26. november 2005 Blairwitch project er kanskje den mest oppskrytte filmen jeg har sett. Filmingen gjorde meg nesten sjøsyk ← Å, det var filmingen altså? Jeg så denne på danskebåten, og trodde den kvalme følelsen kom av sjøgangen... Men skummel er den ikke.
-Fisken- Skrevet 26. november 2005 #20 Skrevet 26. november 2005 The Blair Witch Project er faktisk den eneste skrekkfilmen/thrilleren jeg har sett som jeg virkelig ble redd av. (og jeg har sett en del skrekkfilmer.) Rart hvor forskjellig man oppfatter filmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå