AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Tok brystreduksjon for 2,5 år ish siden og er nå gravid mrd nr 3. Er nå spent på om jeg kan klare å amme, selv om jeg er usikker på om jeg i det heletatt ønsker det denne gangen. Er det noen her som har klart å amme etter brystreduksjon? Og du som ikke fikk det til, hvordan gikk det for seg? Fikk du melk men det kom ikke ut noe eller fikk du ikke melk i det heletatt? Anonymkode: ef22f...dcb
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Svigerinne tok brystreduksjon operasjon noen år før hun fikk barn. Hun ammet begge ungene, men hadde redusert melkemengde i forhold til hva barna trengte og brukte dermed mme i tillegg. Hun fikk forklart at ved reduksjon forsvant også noen melkekjertler. Men hun vet jo ikke om hun ville ha opplevd det samme UTEN reduksjon før hun fikk barn. Store bryster er jo ingen garanti for stor melkeproduksjon. Hun fjernet 600 g fra hvert bryst, jeg syns det høres mye ut, men så hadde hun da også digre bryster og dermed mye plager i nakke/skuldre. Anonymkode: 0f6bf...ba7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Svigerinne tok brystreduksjon operasjon noen år før hun fikk barn. Hun ammet begge ungene, men hadde redusert melkemengde i forhold til hva barna trengte og brukte dermed mme i tillegg. Hun fikk forklart at ved reduksjon forsvant også noen melkekjertler. Men hun vet jo ikke om hun ville ha opplevd det samme UTEN reduksjon før hun fikk barn. Store bryster er jo ingen garanti for stor melkeproduksjon. Hun fjernet 600 g fra hvert bryst, jeg syns det høres mye ut, men så hadde hun da også digre bryster og dermed mye plager i nakke/skuldre. Anonymkode: 0f6bf...ba7 Takk for svar! Jeg fjernet ikke så mye bystvev da det ikke var så mye fett igjen, men etter vektreduksjon så gikk jeg fra 80i på mitt største og hadde 75h da jeg opererte, men uten at det var så mye fyll igjen. De tok derfor mest hud og heiste de opp igjen. Anonymkode: ef22f...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå