AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Kjæresten min har mange mange sexvideoer og nakenbilder av andre jenter på telefonen. Det var han selv som fortalte meg det, og i utgangspunktet var ikke dette noe som plaget meg. Over de siste ukene har det imidlertid begynt å plage meg veldig så jeg bestemte meg for å ta det opp med han og fortelle at det gjorde meg ukonfertabel og at det føltes respektløst. Dette var han helt uenig i, han mente det ikke er noe galt i å beholde de videoene og han ser på det som «minner» og derfor ønsker han ikke slette dem. Hva tenker dere? Er det jeg som overreagerer? Er dette helt normalt og noe jeg bare burde finne meg i, eller er det respektløst og dårlig gjort? Anonymkode: 6d5b1...a8c
Nymerïa Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Ja, det er respektløst. Men først og fremst ovenfor de det gjelder. Jeg nekter å tro at det finnes en haug med kvinner som synes det er OK at en de har hatt sex med beholder videoene og skryter av det til andre. Har du spurt han om dette er greit for dem? Vet de i det hele tatt at disse videoene eksisterer?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 NymeriaRhoynar skrev (3 minutter siden): Ja, det er respektløst. Men først og fremst ovenfor de det gjelder. Jeg nekter å tro at det finnes en haug med kvinner som synes det er OK at en de har hatt sex med beholder videoene og skryter av det til andre. Har du spurt han om dette er greit for dem? Vet de i det hele tatt at disse videoene eksisterer? Ja, jeg regner med de vet at de har blitt filmet og at de syntes det er greit at han fremdeles har videoene. Jeg har ikke sett noen av videoene og vet ikke hvem som er på dem. Vil heller ikke si han skryter av det, men grunnen til at jeg vet at de videoene finnes er fordi han en gang skulle vise meg noe annet også nevnte han at han ikke kunne vise meg alt som er på kamerarullen fordi han har disse videoene. Anonymkode: 6d5b1...a8c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #5 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kjæresten min har mange mange sexvideoer og nakenbilder av andre jenter på telefonen. Det var han selv som fortalte meg det, og i utgangspunktet var ikke dette noe som plaget meg. Over de siste ukene har det imidlertid begynt å plage meg veldig så jeg bestemte meg for å ta det opp med han og fortelle at det gjorde meg ukonfertabel og at det føltes respektløst. Dette var han helt uenig i, han mente det ikke er noe galt i å beholde de videoene og han ser på det som «minner» og derfor ønsker han ikke slette dem. Hva tenker dere? Er det jeg som overreagerer? Er dette helt normalt og noe jeg bare burde finne meg i, eller er det respektløst og dårlig gjort? Anonymkode: 6d5b1...a8c Hadde ikke godtatt det! Fortid er fortid! Anonymkode: fd75c...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå