Gå til innhold

Stedatter er naiv, bekymret hva vil det bli av denne jenta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er ungdom og veldig naiv. Er bekymret for hvordan hun skal klare seg ute i verden. 

Eksempel: Hun låner penger til noen venninner og får dem aldri tilbake. Hun låner bort noen av sine klær får dem ikke tilbake. 

Hun er godtroende og tror positivt om alle. Hun har et stort hjerte og er sympatisk, men mangler begrensninger. 

Til og med en av hennes venninne nevnte dette til meg i et selskap. Venninna mente at folk utnytter henne og hun er naiv. At de nærmeste venninnene må passe på henne. 

Jeg har tatt opp temaet med henne, men kommer ingen vei, da mannen ikke tar det seriøst. Alt ender opp med spøk og latter. 

Det er nesten at jeg ikke vil tørre å slippe hennes løs, og vil være bekymret for hvilken gutter hun blir kjent med. 

Skjønner ikke hvordan jeg skal få mannen til å forså alvoret. Hun har hatt en beskyttet og priviligert oppvekst. 

Anonymkode: 3548f...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohh, sånn var mannen min når jeg møtte han også. Og jeg helt motsatt. 

Tror hun desverre bare må erfare det selv og fortsette å prate om det. At man kan være snill, grei og godtroende, men også med et snev selvrespekt, skepsis og grenser. 

Anonymkode: decfd...e10

Skrevet

Vel, det burde være bra å være snill og tro det beste men nei. Da blir man utnyttet og lurt. Kanskje hun må erfare det litt hardt for å forstå. 

Anonymkode: 31c7e...4a7

Skrevet

De fleste er naive fra starten av, og med erfaring så lærer man. Ville vært mer bekymret om hun ikke lærte av det. Er hun dum? 

Anonymkode: f28de...3c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste er naive fra starten av, og med erfaring så lærer man. Ville vært mer bekymret om hun ikke lærte av det. Er hun dum? 

Anonymkode: f28de...3c0

Absolutt ikke dum

Anonymkode: 3548f...a15

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...