AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Jeg og min eks har funnet sammen igjen. Vi har felles barn, og egentlig burde dette være mest lykke og glede. Men jeg opplever det flaut å fortelle til venner at vi er sammen igjen. Jeg har vært VELDIG singel i mellomtiden, på alle mulige måter. Og ikke minst vært tydelig på at jeg aldri kunne funnet på å bli sammen med eksen igjen. Nå har jeg valgt det likevel. Synes dette er tøft å stå i, så ille at jeg noen ganger tenker at jeg bare unngår å si noe før det har gått lang tid.. Er kanskje litt vondt å akseptere selv også, at jeg kommer tilbake igjen til han når singellivet ikke var så bra? I tillegg har jeg ikke delt noe av prosessen med noen, så det er ingen som har visst at vi har møttes igjen. Ergo har de fortsatt med spleising av meg og andre single, delt snappen min til de de mener er potensielle dater for meg osv. Jeg synes det er vanskelig å komme meg ut av dette, fordi jeg har jo da snappet med folk som har bedt meg på date der jeg bare har utsatt det, for jeg har jo ikke visst utfallet her heller. Skjønner at jeg har vært uærlig, men hvordan stå i det? Skammer meg over det meste her Anonymkode: 49c87...4bf
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Hvor mange ganger har ikke Janne foremoe og Jan Fredrik Karlsen blitt sammen og gjort det slutt for å bli sammen igjen? Det er flaut. Det er ikke flaut første gang. Anonymkode: ff594...3bd 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Gi beskjed til vennene dine at de ikke trenger hjelpe deg med å finne noen å date, da du har truffet en du vil satse på. Og så kan du evt vente med å avsløre hvem det er til du er klar for å gå ut med nyheten. Når du er klar, så sier du bare at dere har jobbet med forholdet, og nå føles det riktig. Det er jo flott at dere har klart å finne tilbake til hverandre. Ikke minst for barna. Jeg sier, godt jobba! Ikke noe å være flau over, uansett hva du har sagt tidligere. Anonymkode: 0f2ba...812 8
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Gi beskjed til vennene dine at de ikke trenger hjelpe deg med å finne noen å date, da du har truffet en du vil satse på. Og så kan du evt vente med å avsløre hvem det er til du er klar for å gå ut med nyheten. Når du er klar, så sier du bare at dere har jobbet med forholdet, og nå føles det riktig. Det er jo flott at dere har klart å finne tilbake til hverandre. Ikke minst for barna. Jeg sier, godt jobba! Ikke noe å være flau over, uansett hva du har sagt tidligere. Anonymkode: 0f2ba...812 Tusen takk, det var en fin vinkling! ❤️ Anonymkode: 49c87...4bf
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #5 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg og min eks har funnet sammen igjen. Vi har felles barn, og egentlig burde dette være mest lykke og glede. Men jeg opplever det flaut å fortelle til venner at vi er sammen igjen. Jeg har vært VELDIG singel i mellomtiden, på alle mulige måter. Og ikke minst vært tydelig på at jeg aldri kunne funnet på å bli sammen med eksen igjen. Nå har jeg valgt det likevel. Synes dette er tøft å stå i, så ille at jeg noen ganger tenker at jeg bare unngår å si noe før det har gått lang tid.. Er kanskje litt vondt å akseptere selv også, at jeg kommer tilbake igjen til han når singellivet ikke var så bra? I tillegg har jeg ikke delt noe av prosessen med noen, så det er ingen som har visst at vi har møttes igjen. Ergo har de fortsatt med spleising av meg og andre single, delt snappen min til de de mener er potensielle dater for meg osv. Jeg synes det er vanskelig å komme meg ut av dette, fordi jeg har jo da snappet med folk som har bedt meg på date der jeg bare har utsatt det, for jeg har jo ikke visst utfallet her heller. Skjønner at jeg har vært uærlig, men hvordan stå i det? Skammer meg over det meste her Anonymkode: 49c87...4bf P A T E T I S K! Hvis du i tillegg har snakket NED eksen utallige ganger før, under og etter samlivsbruddet så er det egentlig ganske humoristisk.. Det enkleste vil nok være å bryte med typen (nok en gang) så du i det minste oppfattes som litt seriøs. Anonymkode: 19bc5...93b 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Skrevet 27. august 2022 Med mindre han har vært stygg med deg, eller du har utlevert fæle ting om samlivet deres, så er det ikke dumt at dere er sammen igjen. Fortell at dere har datet litt, og så utviklet det seg mer, og at dere ikke ville fortelle så mye om det til andre før dere var sikker på at det var dette dere ville. Jeg er sikker på at venner og familie er glad på deres vegne. Spesielt siden dere har barn sammen. Anonymkode: d05a2...3b5 2
AprilLudgate Skrevet 27. august 2022 #7 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange ganger har ikke Janne foremoe og Jan Fredrik Karlsen blitt sammen og gjort det slutt for å bli sammen igjen? Det er flaut. Det er ikke flaut første gang. Anonymkode: ff594...3bd Neida, det er ikke flaut. Hallo.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #8 Skrevet 27. august 2022 Jeg har flyttet sammen med eksmannen min igjen etter 8 års fravær fra hverandre. Bruddet var ikke bra, mye vanskeligheter på det tidspunktet, tenåringsbarn oppi alt. Vi har begge vært sammen med andre i mellomtiden, men har sakte og sikkert funnet tilbake til hverandre. Nå går alt veldig bra . Ungene er glade på våre vegne. Kunne ikke brydd meg mindre om hva omkretsen tenker om det , det er våre liv og våre valg. Jeg trenger ikke forsvare mine valg i kjærligheten for noen. Skulle det skjære seg igjen, tar jeg det når det eventuelt skulle komme , jeg står for mine valg uansett. Lykke til ☺️ Anonymkode: 8069e...145
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #9 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og min eks har funnet sammen igjen. Vi har felles barn, og egentlig burde dette være mest lykke og glede. Men jeg opplever det flaut å fortelle til venner at vi er sammen igjen. Jeg har vært VELDIG singel i mellomtiden, på alle mulige måter. Og ikke minst vært tydelig på at jeg aldri kunne funnet på å bli sammen med eksen igjen. Nå har jeg valgt det likevel. Synes dette er tøft å stå i, så ille at jeg noen ganger tenker at jeg bare unngår å si noe før det har gått lang tid.. Er kanskje litt vondt å akseptere selv også, at jeg kommer tilbake igjen til han når singellivet ikke var så bra? I tillegg har jeg ikke delt noe av prosessen med noen, så det er ingen som har visst at vi har møttes igjen. Ergo har de fortsatt med spleising av meg og andre single, delt snappen min til de de mener er potensielle dater for meg osv. Jeg synes det er vanskelig å komme meg ut av dette, fordi jeg har jo da snappet med folk som har bedt meg på date der jeg bare har utsatt det, for jeg har jo ikke visst utfallet her heller. Skjønner at jeg har vært uærlig, men hvordan stå i det? Skammer meg over det meste her Anonymkode: 49c87...4bf Hvis du er flau så kan det være noe i "er du egentlig klar for dette? Føles det helt riktig?" Anonymkode: 1ef00...024 3
Despicable Me Skrevet 27. august 2022 #10 Skrevet 27. august 2022 Hvorfor er det flaut? Har du hengt han ut etter bruddet? Snakket stygt om han til venner og familie? Gjort noe slemt mot han? Hvis du ikke har det så ser jeg ikke hvorfor det skal være flaut. Fint at dere har funnet tilbake til hverandre hvis det ikke ligger mer bak som du ikke nevner 😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #11 Skrevet 28. august 2022 Despicable Me skrev (11 timer siden): Hvorfor er det flaut? Har du hengt han ut etter bruddet? Snakket stygt om han til venner og familie? Gjort noe slemt mot han? Hvis du ikke har det så ser jeg ikke hvorfor det skal være flaut. Fint at dere har funnet tilbake til hverandre hvis det ikke ligger mer bak som du ikke nevner 😊 Vi begge har snakket stygt om hverandre dessverre. Og delt vonde episoder. Anonymkode: 49c87...4bf
Despicable Me Skrevet 28. august 2022 #12 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi begge har snakket stygt om hverandre dessverre. Og delt vonde episoder. Anonymkode: 49c87...4bf Du trenger ikke forklare eller forsvare deg til noen. Dere er sammen og hva, hvor, hvorfra og hvordan er mellom dere to 😊 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #13 Skrevet 28. august 2022 Det spiller ingen rolle, Ts. Du skal selvfølgelig ikke være flau over det. Hvis noen av venninnene dine har fått i mot ham også det du har fortalt, så bare sier du at "jeg vet jeg har snakket mye stygt om eksen min, og han har vært en idiot/har noen skikkelig dårlige sider, men til tross for det har vi faktisk funnet sammen igjen. Jeg er skikkelig flau over det, særlig siden jeg har snakket så stygt om ham, men jeg har samtidig savnet ham så forferdelig og klarer ikke slutte å være glad i ham. Så nå prøver vi igjen. Jeg skjønner hvis du ikke synes det er noen god ide, men jeg klarer ikke å gå videre uten å ha prøvd en siste gang ". Anonymkode: d79f6...ee6 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #14 Skrevet 28. august 2022 Jeg tror du heller skal konsentrere deg om hvorfor du gikk tilbake til exen. Dere har begge delt videre historier om vonde episoder. Er det grunnlag for et godt forhold nå? Har dere begge forandret dere såpass mye at det vil fungere bra ? Dette er det første omgivelsene vil spørre om. Og det i en tvilende tone. Har dere sett lyset og kan bevise det så er det håp Anonymkode: dbc67...298
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #15 Skrevet 28. august 2022 Jeg tenker at flauheten kanskje er en indikasjon på at du egentlig ikke ønsker å flytte sammen med ham igjen; i det minste virker du å gjøre det med liten entusiasme. Jeg skjønner selvsagt at hensynet til felles barn, økonomien osv. kan gjøre at man vil prøve én gang til, men her høres det ut som det blir motbakke fra fra første stund. Tenk deg grundig om nok en gang før du gjør det. Anonymkode: 7c165...316 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå