AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Noen som har det? Er det noen catch? Jeg betaler selvsagt kredittkortregningene mine i tide. Ser at hvis jeg bruker dette kortet som dagligkort, kan det bli endel reiser ut av det. Jeg har vurdert andre kort også: Trumf Visa - men vi handler ikke så mye dagligvarer i de aktuelle butikkene og man får ikke trumf-opptjening i konkurrerende butikker, så det blir ikke en veldig god deal for oss. Kredittkort tilknyttet Eurobonus, men vi flyr mest Norwegian. Jeg har ikke benyttet meg av mulighetene som ligger i å betale med «riktig» kredittkort før, så dette er helt nytt for meg. Noen erfaringer? Får man eFaktura/avtalegiro fra Bank Norwegian, slik at det ikke er stress å betale? Får man opptjening av cash points når man betaler med PayPal hvis man knytter Bank Norwegian-kortet til PayPal-kontoen? Anonymkode: de156...4ee
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Jeg startet denne trådene for et par uker siden og fikk mange nyttige innspill, kanskje du kan kikke gjennom den og se om du finner noe som er nyttig for deg? Anonymkode: cf231...439 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg startet denne trådene for et par uker siden og fikk mange nyttige innspill, kanskje du kan kikke gjennom den og se om du finner noe som er nyttig for deg? Anonymkode: cf231...439 Takk for at du minnet meg på den tråden, jeg var innom den tidligere. Jeg ønsker i utgangspunktet ikke å ha en haug kredittkort (jeg har allerede to), så det blir nok bare ett til. Jeg tror nok fremdeles Bank Norwegian totalt sett er det beste for meg, men jeg hadde absolutt valgt Trumf hvis jeg hadde handlet på Kiwi til vanlig. Anonymkode: de156...4ee
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for at du minnet meg på den tråden, jeg var innom den tidligere. Jeg ønsker i utgangspunktet ikke å ha en haug kredittkort (jeg har allerede to), så det blir nok bare ett til. Jeg tror nok fremdeles Bank Norwegian totalt sett er det beste for meg, men jeg hadde absolutt valgt Trumf hvis jeg hadde handlet på Kiwi til vanlig. Anonymkode: de156...4ee Jeg har brukt Bank Norwegian kortet en god stund og har ikke betalt cash for flyreiser på 5-6 år tror jeg. Kun bonuspoeng. Fikk en del ekstra under covid da pga. kanselleringer, men de jeg får via kortet og andre ting som Talkmore ordner 1-2 utenlandsturer i året på poeng. Men det kommer selvsagt an på forbruket da. Vi kjøpte f.eks nytt kjøkken og da betalte jeg innredningen med kortet. 165.000,- i to deler (måtte betale halvparten, så betale inn ekstra og betale siste halvpart et par dager senere) ga rimelig mange bonuspoeng. Anonymkode: 160a8...c4b 1
Portia Catonis Skrevet 27. august 2022 #5 Skrevet 27. august 2022 (endret) Jeg bruker Bank Norwegian og er fornøyd ihvertfall... Ryddig app og ting fungerer som det skal, jeg bruker autogiro og betaler ved forfall. Jeg får tjent opp nok poeng til 2-3 flyreiser i året. Har reiseforsikring inkludert i kortet. Hvis man ikke flyr noe særlig er det kanskje ikke så mye å hente på å ha akkurat dette kortet. Endret 27. august 2022 av Portia Catonis 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Skrevet 27. august 2022 Portia Catonis skrev (51 minutter siden): Jeg bruker Bank Norwegian og er fornøyd ihvertfall... Ryddig app og ting fungerer som det skal, jeg bruker autogiro og betaler ved forfall. Jeg får tjent opp nok poeng til 2-3 flyreiser i året. Har reiseforsikring inkludert i kortet. Hvis man ikke flyr noe særlig er det kanskje ikke så mye å hente på å ha akkurat dette kortet. Ser den, men jeg pleier å fly noen turer med Norwegian i året. Det er absolutt flyselskapet jeg flyr mest med. Ellers hadde jeg kanskje satset på å tjene inn Eurobonuspoeng i stedet. Anonymkode: de156...4ee
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #7 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har brukt Bank Norwegian kortet en god stund og har ikke betalt cash for flyreiser på 5-6 år tror jeg. Kun bonuspoeng. Fikk en del ekstra under covid da pga. kanselleringer, men de jeg får via kortet og andre ting som Talkmore ordner 1-2 utenlandsturer i året på poeng. Men det kommer selvsagt an på forbruket da. Vi kjøpte f.eks nytt kjøkken og da betalte jeg innredningen med kortet. 165.000,- i to deler (måtte betale halvparten, så betale inn ekstra og betale siste halvpart et par dager senere) ga rimelig mange bonuspoeng. Anonymkode: 160a8...c4b Godt tips! Vi skal snart pusse opp badet. Tror jeg prøver meg å dette kortet. 👍🏻 Anonymkode: de156...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå