Gå til innhold

Beste neglelakk for å fylle ut riller i neglene?

Million

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske svake og dårlige negler, som lett blir ødelagte. Tenkte jeg skulle begynne med neglelakk og se om det gjør dem mer holdbare.

Jeg prøvde et par neglelakker fra Essie, men det ble grusomt å se på pga alle rillene jeg har i neglene! De ble jo fremhevet og forsterket av neglelakk. Men jeg vet at det finnes neglelakk spesielt for riller, for å skjule dem, fylle dem ut.

Kjenner du til en slik som er ordentlig bra? Jeg vil heller at det skal fungere skikkelig enn at det er så billig som mulig. 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker den trind top coat, den fungerer nesten som en foundationpå ujevne negler, den er ofte på tilbud på vita. Jeg legger neglelakk over den og det blir så fint og jevnt. 

Anonymkode: aa265...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essie har en - Smooth E - tror jeg den heter. Jeg har psoriasis i neglesengen som ser ut som om jeg har gravd små  groper i neglen, samt riller. To strøk med Essie-lakken gjør alt sÅ mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (4 minutter siden):

Essie har en - Smooth E - tror jeg den heter. Jeg har psoriasis i neglesengen som ser ut som om jeg har gravd små  groper i neglen, samt riller. To strøk med Essie-lakken gjør alt sÅ mye bedre :)

Aha, senteret her jeg bor har to steder som selger Essie, der jeg kan sjekke. Takk for tips! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora har også en ridge filler, den er lyserosa lakk. Kjempefin på, og den jevner ut rillene🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (På 28.8.2022 den 8.35):

Men det står ingenting om at den fyller riller og jevner ut? Hvis ikke det er en sånn, så gjør den ting bare verre. Har kjøpt to neglelakker, og det ser grusomt ut på, fordi rillene bare blir forsterket og mer synlige av å ha vanlig neglelakk på. Da er det bedre å gå uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essie tester på dyr dessverre 🤮🤢

maeupmekka og isadora har :)

base coat og/eller ride fillers

Anonymkode: c6e36...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...