AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Hei! Jeg har lyst til å henge opp en fuglemater med sugekopper utenfor vinduet mitt. Jeg bor i Bergen sentrum, og kan ingenting om dette fra før. Er det noe jeg bør tenke på i forkant? Risikerer jeg at det kun er byduene som kommer på besøk? Anonymkode: 6e656...94a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg har lyst til å henge opp en fuglemater med sugekopper utenfor vinduet mitt. Jeg bor i Bergen sentrum, og kan ingenting om dette fra før. Er det noe jeg bør tenke på i forkant? Risikerer jeg at det kun er byduene som kommer på besøk? Anonymkode: 6e656...94a Det finnes småfugler i sentrum også Det er jo parker og trær der og. Lurt å begynne å mate fugler etter at trekkfuglene har fløyet. Men revurder å mate fra vinduet, kanskje er det en bakgård eller noe du kan henge opp en fuglemater i. Les også reglene i borettslaget/sameiet om mating Det blir nemlig en del søl fra fuglemateren og det kan tilltrekke seg rotter. Det kan også søle til hos naboen under hvis du bor i høy etasje. Dessuten sitter ofte slike sugekopp-matere dårlig og bare faller ned. Anonymkode: ef28a...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå