Gå til innhold

Hva er denne trenden med jenter som skrur på vannet, og ikke skrur av sånn at det renner over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er vaktmester på en barne og ungdomsskole og forteller at han ofte opplever oversvømmelse inne på jente toalettet.

Det vil si at jenter skrur på vannet og lar det renne over, og så går de bare ut.

Er dette en tiktok trend eller er det for å overdøve lyder fra toalettet?

Hvis det er for å overdøve lyder fra toalettet, hvorfor skrur de ikke av vannet etterpå da?

Jeg jobber selv i barnehage og opplever ofte at barn ikke trekker ned i toalettet eller skrur av vannet på vasken, men tenker at det er fordi de har så mange tanker i hodet og at de glemmer det, men disse barna er under 6 år.

Litt annerledes når man går på Barne og ungdomsskolen da.

Anonymkode: 2db60...8f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske skremmende utvikling om dette blir gjort med vilje. Dette burde bli ansett som skadeverk og herverk, og således bli erstatningspliktig for.

Anonymkode: 3fcb9...fbd

• Liker 5
Skrevet

Hva er det med Kvinneguiden og ekstrapolasjon av svært snevert datagrunnlag og mikroskopiske utvalg for å konkludere med at det gjelder så mange flere? I tillegg er mye av dataene annenhåndsinformasjon?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er jo hærverk, og burde bli slått hardt ned på.

Skrevet

Det ble gjort da jeg var ung også

• Liker 1
Skrevet

Fortell jentene at når det blir oversvømmelse slik så er vaktmesteren nødt til å skru av vannet mens det tørker opp. Og siden han ikke får brukt vann fra springen til å vaske toalettene med så må han vaske dosetene med dovann i stedet.

Da tenker de seg nok om igjen.

Anonymkode: 0be9a...f97

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke helt at folk skal bry seg om "tisselyder". Klart det blir lyd når vann treffer vann. Og man skal jo vaske seg på hendene etterpå, og da er det jo bare å skru av kranen etter drt.

Anonymkode: 5b206...da3

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor slår de ikke av vannet når de er ferdig på do? Redd for å høre andres dolyder?

Anonymkode: 7e006...245

Fordi det kan være noen i de andre båsene som ikke vil bli hørt.

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå):

Fordi det kan være noen i de andre båsene som ikke vil bli hørt.

Å hjelpes, kjenner jeg blir bekymret på vegne av den oppvoksende generasjon. 

• Liker 10
Skrevet

Lett å fikse, ved å ha radio på under skoletiden.

Anonymkode: 7cffd...ef2

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å hjelpes, kjenner jeg blir bekymret på vegne av den oppvoksende generasjon. 

INGEN generasjon har noen gang likt å sitte å slippe en høy promp med folk ved siden av seg....

Anonymkode: 7cffd...ef2

• Liker 1
Skrevet

Det bør bli en trend å sende regningen til de som driver hærverk også. Nyttig lærdom!

• Liker 3
Skrevet

Blir nok mer av dette når unisextoalettene brer om seg og folk blir enda mindre lystne på at andre skal høre lyder. 

Anonymkode: b1839...cf5

• Liker 2
Skrevet

Men hvorfor skrur de ikke av kranen de skrudde på når de er ferdige?

Her har foreldrene en jobb å gjøre.

Husker ikke helt hvor blåst jeg var når jeg var 12-14 år, men hadde aldri tenkt at det var lurt å gå fra en vask som holder på å renne over.

Vasker de ikke hendene etter dobesøk heller da, siden det ikke er så praktisk å vaske hender i en overfylt vask med vann plaskende .

Ts

• Liker 1
Skrevet

Trend, faktisk 🤭

Anonymkode: 45666...fe8

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor skrur de ikke av kranen de skrudde på når de er ferdige?

Her har foreldrene en jobb å gjøre.

Husker ikke helt hvor blåst jeg var når jeg var 12-14 år, men hadde aldri tenkt at det var lurt å gå fra en vask som holder på å renne over.

Vasker de ikke hendene etter dobesøk heller da, siden det ikke er så praktisk å vaske hender i en overfylt vask med vann plaskende .

Ts

Indre justis blant jentene - ingen skrur av vannet når det kan være noen i en annen bås.

Skrevet

Dette har pågått lenge, nesten like lenge som at ingen vil dusje nakne, eller dusje i det hele tatt etter gym. Hva blir det neste egentlig? Alt som er naturlig som enkelte er redde for...

Rart mange unge idag sliter psykisk, med alle disse reglene de lager for seg selv

Anonymkode: 40342...672

Skrevet

Sikkert for å være jævlige og ødelegge.

Anonymkode: e90ba...485

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...