Gå til innhold

Hvordan liker kvinner å bli penetrert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne i 20-årene, og har ikke så mye erfaring med sex enda. Hvordan liker dere andre å bli penetrert? Tenker f.eks i misjonær. Jeg synes ikke det er så godt når penis blir tatt nesten helt ut hver gang, og så inn igjen. Tror jeg ville likt bedre om han bevegde seg litt «inni der» uten at jeg vet. Så lurte på hva andre kvinner liker, om det er noe jeg kan lære kjæresten.

Anonymkode: f5d8c...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke så mye å si hva andre kvinner liker. Du burde si i fra hva du liker til han. Jeg skjønner hva du mener. Jeg er uerfaren selv og synes det kan gjøre vondt i blant. 

Anonymkode: 640f6...ab7

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er mann, men drister meg likevel til å svare hva mange kvinner liker etter min erfaring:

Start rolig, dvs. ikke start med å dytt hele utstyret inn i ett støt. Terg litt med hodet sakte rundt åpningen først. Stikk etterhvert lenger inn, med rolige støt som trykker langs "veggen" (enten oppsida eller nedsida). Rolige og rytmiske bevegelser, som kan bli raskere etterhvert. Hvis dama nærmer seg klimaks (hun kan stimulere seg selv samtidig med hånda) er det viktig å holde rytmen konstant, og ikke endre stilling eller rytme. Dama kan gjerne gi beskjed om "ikke stopp" eller noe for å signalisere at mannen skal fortsette med rytmen uten endring.

Anonymkode: 78245...cb2

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på om andre liker at penis blir tatt nesten helt ut, så helt inn, helt ut osv. Ikke for fort, men at den blir tatt nesten helt ut hver gang. Er kanskje fordi jeg ikke er kjempekåt (jeg blir litt, men ikke kjempemye.)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er kvinne i 20-årene, og har ikke så mye erfaring med sex enda. Hvordan liker dere andre å bli penetrert? Tenker f.eks i misjonær. Jeg synes ikke det er så godt når penis blir tatt nesten helt ut hver gang, og så inn igjen. Tror jeg ville likt bedre om han bevegde seg litt «inni der» uten at jeg vet. Så lurte på hva andre kvinner liker, om det er noe jeg kan lære kjæresten.

Her må dere nesten bare prøve dere frem, hva andre liker under sex har liten overføringsverdi til hva dere kommer til å like. Foreslå for han at han utforsker litt forskjellig tempo, bevegelser, trykk og så videre. Dere er fortsatt unge og litt uerfarne, vær åpne med hverandre og gi klar beskjed når noe er godt og omvendt. Det er nøkkelen til et godt sexliv. 

Anonymkode: 86ba5...4e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...