AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 De siste to årene har jeg blitt gradvis mer nedstemt og føler alt er et ork. Har noen dager der jeg meg som meg selv, men ellers føler jeg meg litt nedpå. Føler meg ikke likeverdig andre, føler at jeg ikke kan noe osv. dårlig på smalltalk. Føler meg kjedelig. Umotivert på jobb. Aner ikke hva som har skjedd med meg. Er vanligvis glad og liker å drive med hobbyer, men nå orker jeg så lite. Er mye trøtt. Plaget med dårlig samvittighet, føler meg ikke god nok. Av og til tenker jeg at alle hadde fått det bedre uten meg😳 Føler meg litt på utsiden av alt som skjer i livet mitt. Vanskelig å forklare. Anonymkode: 3a2a4...4af
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Hva kan jeg gjøre for å muntre deg litt opp ...? Anonymkode: d9374...ec1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for å muntre deg litt opp ...? Anonymkode: d9374...ec1 Vet ikke😩 Anonymkode: 3a2a4...4af
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Det høres kjipt ut ❤️ Slik jeg leser det, så er dette noe som har utviklet seg over de siste to årene og blir verre? Det er annerledes enn du var/hadde det før? Da ville jeg bestilt en time hos fastlegen. Si du lurer på om du har en depresjon, hvordan det påvirker deg i hverdagen og at du kunne trenge litt hjelp til å finne ut hva du bør gjøre for å få det bedre. Da tar legen ballen 😊👍 mener han du har en depresjon, så vil du få råd/tips/oppfølging ift grad. Om ikke, så kan du få noen innspill på ting likevel 😊 Anonymkode: 3904d...a03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå