Gå til innhold

Blir ikke ordentlig kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått meg kjæreste og er superforelsket. Vi har nettopp begynt å ha sex, så det har ikke pågått over lengre tid. Jeg burde jo bli skikkelig kåt, men jeg blir ikke det. Blir litt våt, men ikke oppsvulmet der nede. Derfor var det vondt å sitte oppå, fordi da kom han lengre inn. Jeg vil jo ha sex og bli skikkelig kåt. Håper det bare er syklusen, og at jeg blir mer kåt senere. Vet jeg bruker å være det etter mensen iallfall. Jeg hadde problemer med sexlyst i ett forhold for mange år siden, men han likte jeg aldri helt, så det kan ikke sammenlignes med nå. Bruker ikke hormonprevensjon. Men har alltid hatt litt psykiske utfordringer og sånt, så det spiller vel inn. Jeg har jo kjent før hvordan det er å være så kåt at man svulmer opp der nede, og jeg har så lyst å være en god sexpartner for han. Noen tips? Til å utvikle seksulaliteten osv? Nå er jeg redd for at jeg ikke skal bli nok våt eller utvidet. Og blir jeg det, skal det så lite til før jeg blir tørr igjen. (Alltid vært sånn.)

Anonymkode: 4b4e2...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en øl eller glass vin før sex så blir du kåtere og slapper av.

Anonymkode: bda8f...538

Skrevet

Det høres ikke så veldig lurt ut.😞 Jeg vil så gjerne at vi skal få ett godt sexliv.

Skrevet

Bruker du glidemiddel? Hvis du er redd for at det skal bli tørr og ubehagelig så kan det hende at det gjør deg anspent?

Anonymkode: d413e...325

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bruker du glidemiddel? Hvis du er redd for at det skal bli tørr og ubehagelig så kan det hende at det gjør deg anspent?

Anonymkode: d413e...325

Føler det er flaut å bruke glidemiddel. Vet jo at mange gjør det, men er redd for at det skal være turn off for han.

Skrevet

Glidemiddel er innafor . Du må jo ha det uansett til anal såh 🤷‍♂️

Anonymkode: e03a4...f94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...