AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Del Skrevet 27. august 2022 IT filmen fra 1990. De har vært veldig opphengt i skrekk og skrekkfilmer i det siste, men jeg har sagt at det er ikke aktuelt å se skrekkfilmer. Moren lot seg overtale og hun er allerede redd for å være alene på badet. Det er mange herrens år siden jeg så den filmen selv, men jeg vet jeg var langt over 12 år før jeg først så den. Jeg synes dette er veldig ugreit og har tenkt å ta det opp med moren. Problemet er bare at hun er langt over 40 og jeg er 29 og hun har alltid hatt en slags ''jeg vet bedre enn deg'' holdning ovenfor meg når vi har pratet sammen, men vi må jo kunne prate sammen når ungene våre er så nære venninner. Hva synes dere? Anonymkode: 47f1a...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallo12345 Skrevet 27. august 2022 #2 Del Skrevet 27. august 2022 Mulig du bare skal la det ligge for denne gang, og neste gang det er overnatting eller besøk, så sier du klart og tydelig ifra til Moren? 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 Populært innlegg #3 Del Skrevet 27. august 2022 Du bør heller si til din datter at sån går det, du fikk et nei, men utnyttet situasjonen og så den lell, da må du tåle å bli redd. Anonymkode: 3aaf0...450 84 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): IT filmen fra 1990. De har vært veldig opphengt i skrekk og skrekkfilmer i det siste, men jeg har sagt at det er ikke aktuelt å se skrekkfilmer. Moren lot seg overtale og hun er allerede redd for å være alene på badet. Det er mange herrens år siden jeg så den filmen selv, men jeg vet jeg var langt over 12 år før jeg først så den. Jeg synes dette er veldig ugreit og har tenkt å ta det opp med moren. Problemet er bare at hun er langt over 40 og jeg er 29 og hun har alltid hatt en slags ''jeg vet bedre enn deg'' holdning ovenfor meg når vi har pratet sammen, men vi må jo kunne prate sammen når ungene våre er så nære venninner. Hva synes dere? Anonymkode: 47f1a...a7f Send moren en melding og si at du ikke syns noe om at ditt barn på 11år ser en skrekkfilm med 18års aldersgrense! Fint om de kan se noe som passer alderen beste gang! Dette har skjedd meg før og. Foreldrepar som ikke har aldersgrenser.. Bursdagsbesøk der de på 8år får se Ringenes Herre og en skrekkfilm gangen etter. Hva foregår i hodet på enkelte?? Anonymkode: e7d80...a6f 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #5 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Send moren en melding og si at du ikke syns noe om at ditt barn på 11år ser en skrekkfilm med 18års aldersgrense! Fint om de kan se noe som passer alderen beste gang! Dette har skjedd meg før og. Foreldrepar som ikke har aldersgrenser.. Bursdagsbesøk der de på 8år får se Ringenes Herre og en skrekkfilm gangen etter. Hva foregår i hodet på enkelte?? Anonymkode: e7d80...a6f Den med 15år. Anonymkode: e7d80...a6f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Del Skrevet 27. august 2022 Sett på den japanske utgaven av "The Ring" neste gang datteren hennes kommer på besøk, og gi henne en forhekset DVD, så kan man undres på hvor glad denne moren blir når man risikerer at en hyggelig, mørkhåret skikkelse kommer krypende ut av TV-skjermen ... Anonymkode: 9d39e...08d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #7 Del Skrevet 27. august 2022 Slapp av litt a... hun er 11 år, ikke 7 Anonymkode: f5d6e...6a1 28 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. august 2022 #8 Del Skrevet 27. august 2022 Gi beskjed på en pen måte at din datter ikke får se filmer med 15 årsgrense. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #9 Del Skrevet 27. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Slapp av litt a... hun er 11 år, ikke 7 Anonymkode: f5d6e...6a1 Når man leser historier om hva folk ble skremt av i barndommen, skal jeg love deg at det er mange 11-åringer som blir livredde etter å ha sett skrekkfilmer. Anonymkode: 9d39e...08d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #10 Del Skrevet 27. august 2022 Herregud, for en hønemor du er. Slapp av nå. Mødre som deg ødelegger vennskap mellom barn. Jeg hadde ikke orket deg tror jeg Anonymkode: 22f91...389 26 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #11 Del Skrevet 27. august 2022 Ok. Slapp av🥱 Anonymkode: 9c7a1...61c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #12 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud, for en hønemor du er. Slapp av nå. Mødre som deg ødelegger vennskap mellom barn. Jeg hadde ikke orket deg tror jeg Anonymkode: 22f91...389 Håpløst vet du... Anonymkode: 9c7a1...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #13 Del Skrevet 27. august 2022 Så din datter på 11 fikk se en film fra 1990, selv om moren til venninna er langt over 40. Hvor lenge varer filmen? Anonymkode: 0154a...993 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 27. august 2022 #14 Del Skrevet 27. august 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Slapp av litt a... hun er 11 år, ikke 7 Anonymkode: f5d6e...6a1 Jeg så Men in Black når jeg var 10 år og var vettskremt i mange år etterpå. 😅 Jeg kan godt forstå at IT kan skremme livet av en 11-åring. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #15 Del Skrevet 27. august 2022 Vis hun en "behind the scenes" på YouTube, så slutter hun kanskje være redd. Så selv skrekk og fæle filmer fra meget ung alder. Var helt upåvirket. Anonymkode: ee349...e0c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #16 Del Skrevet 27. august 2022 Dere som sier "slapp av" - les denne kommentaren fra en som så "Fredag den 13." som 14-åring: Anonymkode: 9d39e...08d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 27. august 2022 #17 Del Skrevet 27. august 2022 Kanskje du bør roe deg ned litt. Jeg tror ikke en banal skrekkfilm ødelegger kidden din. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #18 Del Skrevet 27. august 2022 Idag hadde nok den filmen fått 12årsgrense... Anonymkode: d9010...904 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 27. august 2022 #19 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: IT filmen fra 1990. De har vært veldig opphengt i skrekk og skrekkfilmer i det siste, men jeg har sagt at det er ikke aktuelt å se skrekkfilmer. Moren lot seg overtale og hun er allerede redd for å være alene på badet. Det er mange herrens år siden jeg så den filmen selv, men jeg vet jeg var langt over 12 år før jeg først så den. Jeg synes dette er veldig ugreit og har tenkt å ta det opp med moren. Problemet er bare at hun er langt over 40 og jeg er 29 og hun har alltid hatt en slags ''jeg vet bedre enn deg'' holdning ovenfor meg når vi har pratet sammen, men vi må jo kunne prate sammen når ungene våre er så nære venninner. Hva synes dere? Anonymkode: 47f1a...a7f Jeg tenker at dette må du bare la gå for denne gangen. Det er allerede skjedd og er ikke noe som man får gjort noe med. Kanskje hennes datter tåler langt mer? Neste gang det er overnatting så ville jeg minnet datter på det og sagt noe ala: husker du var redd du ble sist når du så IT? Hvis dere skal se film nå, så må du tenke litt over hva dere skal se!😊 Hun er 11 år så vi snakker om en som går i 6. klasse eller 7. klasse? Dette er en gylden anledning til å lære henne litt om å sette grenser for seg selv. Personlig så ville jeg ikke tatt det opp med moren. Hadde hun vært 7 år så hadde jeg sagt noe, men en 11 åring er såpass stor at mamma kan ikke passe på alltid. Hun må lære seg å si i fra selv og kjenne på egne grenser 😊 Edit: og hvis moren har latt seg overtale så har de nok begge mast mye om å få lov. Endret 27. august 2022 av Blått 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #20 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Herregud, for en hønemor du er. Slapp av nå. Mødre som deg ødelegger vennskap mellom barn. Jeg hadde ikke orket deg tror jeg Anonymkode: 22f91...389 Sånne som deg og flere her som driter i å holde seg til aldersgrenser. Barna fikk vel snap og andre soiale medier når de var 7år? Anonymkode: e7d80...a6f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå