AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #1 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg har løpt et halvmaraton og det var for 3år siden. Jeg hadde ei venninne som skulle løpe det samme løpet og samme distansen, men hun måtte trekke seg pga skade. Mannen min løper ikke selv, men han skulle møte meg på målstreken. Grunnet dårlig planlegging og at han mistet bussen, så kom han for seint til å se meg fullføre. I tillegg var ikke været godt på de siste 8 kilometerene, mye vind og en del regn. Jeg glemte også å hente medaljen jeg hadde betalt for... Jeg har ikke løpt løp siden, synes ikke det var en god opplevelse. Jeg var sliten og lei på slutten, har ingen bilder av at jeg løper fordi jeg var alene. Ingen å juble med ved målstreken. Rett og slett skikkelig kjipt. Har du løpt alene før? Og har du fått lyst til å gjøre det igjen? Anonymkode: 3adba...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg har løpt et eneste løp. Det var et halvmaraton, og var en kjempeopplevelse! Nå hadde jeg ektefelle og barn som venta ved mål da, og hadde nok vært litt stusselig uten - men var det planlagt at de ikke skulle komme så hadde det vært helt ok tror jeg. Forstår godt at det var kjipt når du trodde han var der! Kjente på det å være alene rett i forkant, alene i mengden liksom..når «alle» stod å prata sammen og jeg ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Hadde sikkert vært kjekt å hatt noen å treffe etter løpet om familien ikke stod å ventet. Men i det vi løp av gårde var det bare godt! Jeg trives best med å løpe alene, gjør alltid det ellers. Hadde 16 grader og strålende sol. Klarte å avpasse tempo slik at jeg hadde mye å gå på siste halvdel, og kom i mål på en mye bedre tid enn jeg hadde trodd. Kan lett gjøre det igjen! Anonymkode: 8e4fe...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Del Skrevet 27. august 2022 Ja, har løpt alene noen ganger. Jeg er 38. Mannen min løper oftere, han er 42. Men er sjeldent vi er på samme løp. Sist jeg løp er 2 år siden. Da var været bra. Anonymkode: bea86...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Del Skrevet 27. august 2022 Har deltatt i rundt 15 løp, og løp alle "alene". Noen ganger var samboer eller venner og heiet meg fram i mål, andre ganger ikke. Men aldri følt at jeg løper alene, jeg løper jo sammen med hundre-tusenvis andre. Det hadde aldri fungert for meg å ha en "løpepartner" i konkurranser. Da orker jeg ikke prate, er i min egen løpeboble Anonymkode: 30a58...8d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 27. august 2022 #5 Del Skrevet 27. august 2022 Har løpt alene noe ganger, går fint det, er der for å løpe ikke for å være sosial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg har løpt 10+ løp det siste året. Løper stort sett alene, men har løpt noen enkelte løp med andre. Spesielt på større løp er det kjekt å ha en partner før og etter løper. Løp også et halvmaraton alene der ingen møtte meg i mål. Selve løper gikk helt fint, men det var litt nedtur å ikke ha noen å dele det med etterpå. Kommer til å melde meg på de løpene jeg vil og får jeg med meg en venn er det bonus Anonymkode: b967d...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Del Skrevet 28. august 2022 Liker best å ha noen å feire litt med etterpå, men jeg løper for egen del og har også deltatt i løp uten verken noen som deltar sammen med meg eller heiagjeng. Men skjønner godt at du ble skuffet når han ille var der slik du forventet. Håper du deltar på flere løp! Alene, sammen med andre, med og uten heiagjeng! 🏃🏻♀️🤗 Anonymkode: 14443...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #8 Del Skrevet 28. august 2022 Løper ca 15-20 løp i året, inn og utland. Melder meg på de løpene jeg syns er spennende, noen ganger er det venner som er med og andre ganger ikke. men nå som jeg har gjort dette noen år så treffer jeg som oftest noen jeg har sett på løp før og slår av en prat/tar en matbit etter løpet om det passer seg sånn. Og om jeg bestandig hadde reist sammen med følge hadde jeg sannsynligvis ikke blitt kjent med disse trivelige menneskene. 😊 Anonymkode: 46c9d...c96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #9 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Løper ca 15-20 løp i året, inn og utland. Melder meg på de løpene jeg syns er spennende, noen ganger er det venner som er med og andre ganger ikke. men nå som jeg har gjort dette noen år så treffer jeg som oftest noen jeg har sett på løp før og slår av en prat/tar en matbit etter løpet om det passer seg sånn. Og om jeg bestandig hadde reist sammen med følge hadde jeg sannsynligvis ikke blitt kjent med disse trivelige menneskene. 😊 Anonymkode: 46c9d...c96 Dette er et godt poeng. Skal ta det med meg videre 😊 TS Anonymkode: 3adba...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå