Gå til innhold

pedagogisk utdannelse, holde nettkurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har studert pedagogikk og holdt nettkurs basert på utdannelsen sin? Vil gjerne høre om deres erfaringer rundt dette 😊. Har tenkt på dette en stund nå, men vet bare ikke helt hvordan man kan sette opp et slik kurs og hva man kan lære bort uten at det blir for skolete på en måte?

Anonymkode: 0a5b1...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken grad har du? Hva legger du i å ha studert pedagogikk?

De fleste kursholdere er tilknyttet en organisasjon og har tonnevis med erfaring fra felt.

• Liker 1
Skrevet

Hva slags nettkurs er det snakk om?

Det er ikke enkelt å lage gode nettkurs. Hvis du tenker å gjøre det (og ta penger for det) holder det ikke med pedagogikk-utdannelse, du bør kurse deg selv i digital undervisning først. Du trenger også endel digital kompetanse, og tilgang på noe utstyr og programvare. 

Anonymkode: c7476...0ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 13.24):

Er det noen som har studert pedagogikk og holdt nettkurs basert på utdannelsen sin? Vil gjerne høre om deres erfaringer rundt dette 😊. Har tenkt på dette en stund nå, men vet bare ikke helt hvordan man kan sette opp et slik kurs og hva man kan lære bort uten at det blir for skolete på en måte?

Jeg holder på å lage nettkurs nå. Jeg gjør det igjennom Hege Linneberg. Jeg lager nettkurs basert på min utdannelse. Ta kontakt med Hege Linneberg og hør. Hun hjelper folk med å lage nettkurs. 

Anonymkode: e6988...352

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 23.25):

Jeg holder på å lage nettkurs nå. Jeg gjør det igjennom Hege Linneberg. Jeg lager nettkurs basert på min utdannelse. Ta kontakt med Hege Linneberg og hør. Hun hjelper folk med å lage nettkurs. 

Så spennende, men kunne jeg sendt deg en privat melding her først? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så spennende, men kunne jeg sendt deg en privat melding her først? 

Hvordan gjør man det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2022 den 20.24):

Hvordan gjør man det? 

hvis du svarer på denne meldingen uten å være anonym tror jeg det skal gå? Jeg kan prøve å sende til deg :) 

Skrevet

Det er en del ting man bør ha i bakhodet når man lager slike kurs. Her er mange kurs som gir den kunnskapen du trenger. Selv om du bruker annen programvare gjennomgås svært grunnleggende ting som du bør vite. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 13.12):

hvis du svarer på denne meldingen uten å være anonym tror jeg det skal gå? Jeg kan prøve å sende til deg :) 

Ok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...