Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2023

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

mammams skrev (2 timer siden):

Ingebjørg er fin! 💜 Mange fine versjoner i kveld! Noen som vet hvem samboer er? 

Nei, jeg trodde hun var singel, så jeg ble overrasket over å høre at hun har hatt kjæreste og samboer i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ser det er Karoline sin kveld nå på lørdag, det gleder jeg meg til. Jeg er STOR fan. Men, ble litt skuffet da Bjørn skal synge "ka e du redd for" for det er jo ikke en Karoline-original, det er jo Sigvart sin.. og den har blitt gjort før i HGVM... men. Blir sikkert en strålende kveld allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (14 minutter siden):

Ser det er Karoline sin kveld nå på lørdag, det gleder jeg meg til. Jeg er STOR fan. Men, ble litt skuffet da Bjørn skal synge "ka e du redd for" for det er jo ikke en Karoline-original, det er jo Sigvart sin.. og den har blitt gjort før i HGVM... men. Blir sikkert en strålende kveld allikevel :)

Jeg gleder meg også veldig! Blitt veldig fan de siste årene 😍 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk program, og jeg har blitt rørt til tårer av flere av tolkningene til de som er med. Bjørn Eidsvåg er jeg fan av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig episode og følte den gikk alt for fort (kunne sikkert hørt på Karoline i 3 timer til 😂)!

Nydelig fremføring av Eidsvåg og Dagsland, tiltross for at låten er ganske lik orginalen. Man blir jo rørt av å se kjærligheten mellom Sigvart og Karoline. Gift i 30 år og like forelsket virker det som! 

Likte godt Emma og Ingebjørg sin fremføring i denne episoden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...